اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات هستند

استاندار سمنان گفت: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبار هستند.

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس رهی امروز در پیام خود به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار آورده است: 17 مرداد ماه مصادف است با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که در عرصه پیام‏‌رسانی و خبرنگاری با سرلوحه قراردادن رسالت واقعی، جانشان را تقدیم اعتلا و عزت انقلاب اسلامی کردند، این روز را گرامی می‌‏داریم.

وی تصریح کرده است: ضمن قبولی طاعات و عبادات کلیه مومنان در این ماه پرخیر و برکت رمضان، روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز مطبوعات و رسانه‏‌های گروهی استان سمنان تبریک عرض کرده و از تلاش‏‌های این عزیزان در عرصه اطلاع‌‏رسانی، گسترش اطلاعات، آگاهی، بصیرت‏‌افزایی و انعکاس مطلوب خدمات و فعالیت‌‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر می‏‌شود.

استاندار سمنان افزود: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبارند و بی‏‌شک از جمله پشتوانه‏‌های مهم خبرنگاران اعتمادسازی و امانت‏داری در بین مردم با انعکاس اخبار حقیقی و شفاف است که در این صورت شغل خبرنگاری حرفه‏‌ای شریف، پراهمیت و با ارزش است.

رهی گفت: امید است در سایه الطاف الهی با مدنظر قرار دادن فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری که می‏‌فرمایند «جامعه مطبوعاتی بایستی با توجه به مسئولیت‏‌شان اهمیت کار خود را مورد توجه قرار دهند» در اعتلای فرهنگ و ارزش‏‌های والای اسلامی، آگاهی بخشی بیشتر به مردم عزیزمان و کمک در راه شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر در استان سمنان موفق و موید باشید.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول