اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند/ فارس رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند.

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند/ فارس رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد

محسن بیگلری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج، با تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه خبرنگاران در هر جای جهان دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در ایران دارای جایگاه منحصر به فردی هستند، این ویژگی را در استان کردستان دارای نمود بارزتری دانست و گفت: باید در توجه هر بیشتر به این قشر فعال، تلاش شود.

نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه پیشینه و قدمت فرهنگی استان کردستان، گویای فرهنگ والای این خطه است، خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاری می‌تواند این فرهنگ را به شایسته‌ترین شکل ممکن نشان دهد.

بیگلری با تأکید بر اینکه خبرنگاری به حق در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارد، تصریح کرد: گاهی خبرنگاران به منظور اطلاع رسانی مناسب حتی از جان خود نیز می‌گذرند.

وی این روز را روزی مقدس نام برد و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص رسالت خبرنگاران اظهار کرد: اطلاع رسانی شفاف و بدون غرض‌ورزی رسالت مهم خبرنگاران است که باید در خصوص اجرای دقیق آن همت شود.

نماینده مردم سقز و بانه پیرامون عملکرد خبرگزاری فارس نیز گفت: در سطح کشور، عملکرد این رسانه خوب و در سطح استان کردستان نیز عملکرد بسیار بهتری صورت گرفته است.

بیگلری با مخاطب قرار دادن خبرنگار فارس در استان از زحمات وی به طور اخص تقدیر کرد و افزود: با حضور امثال شما در این حوزه، رسالت خبرنگاری در امر اطلاع رسانی به شکل مطلوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نمره بسیار خوبی به فارس می‌دهم، خاطرنشان کرد: این مسئله شایسته و سزاوار این رسانه است.

نماینده مردم سقز و بانه با تأکید بر اینکه هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست، تصریح کرد: باید از طریق مطالعه و رصد دقیق موضوعات مختلف، نسبت به فعالیت مستمر و بهتر در این راستا تلاش شود.

بیگلری در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور خبرنگاران و اهالی قلم و رسانه، شاهد برقراری فضای شفاف و آزاد اطلاع رسانی همچون گذشته باشیم.

انتهای پیام/79012/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول