اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 9 سال

استخر سرپوشیده پارس‌آباد 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ‌استخر سرپوشیده شهرستان پارس‌آباد با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال اجرا است.

استخر سرپوشیده پارس‌آباد 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جریان بازدید از این پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 83 با اعتبار استانی آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال اجرا می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اجرای این پروژه که با تأخیر زیادی مواجه شده 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و همچنان این پروژه شکل نیمه‌تمام دارد.

کریمی خاطر نشان کرد: برای تکمیل آن به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین این منابع اعتباری این پروژه در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

10 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد نیاز است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار پارس‌آباد نیز در جریان بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان اضافه کرد: تاکنون برای اجرای این طرح دو میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و بالغ بر 10 میلیارد تومان نیز نیاز است تا تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

احد احدزاده تسریع در روند اجرای این پروژه را از مطالبات حقیقی مردم توصیف کرد و ادامه داد: با افتتاح این تصفیه‌خانه مشکل جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر پارس‌آباد به کلی برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان است و از نماینده مردم منطقه و مسئولان انتظار می‌رود برای تکمیل و شتاب دادن به اجرای این پروژه همتی والا داشته باشند.

احدزاده یادآور شد: برای بهره‌برداری این پروژه در حال اجرا اعتباری معادل 10 میلیارد تومان نیازمند است تا در سال‌های آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62004/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول