اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بانوان ورزشکار شهرستان دشتستان مطرح کرد

امکانات ورزشی بانوان دشتستان مطلوب نیست / استخر بانوان نیمه‌کاره است

نماینده بانوان ورزشکار شهرستان دشتستان با بیان اینکه امکانات ورزشی بانوان دشتستان مطلوب نیست گفت: استخر ویژه بانوان نیمه‌کاره رها شده است.

امکانات ورزشی بانوان دشتستان مطلوب نیست / استخر بانوان نیمه‌کاره است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرضیه ریاستی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی ورزشکاران دشتستان اظهار داشت: ورزش بانوان از مسائل مهمی است که مسئولان در برنامه‌ریزی ورزشی خود باید به آن توجه داشته باشند و برای تحقق آن تلاش کنند.

وی با اشاره به فعالیت 300 بانوی ورزشکار در دشتستان، افزود: بانوان دشتستانی در عرصه ورزشی حضوری گسترده و پررنگ دارند و بر اساس آمارهای موجود و بیمه بانوان ورزشکار، 300 بانوی ورزشکار در این شهرستان فعالیت مستمر و سازمان یافته دارند.

ریاستی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک بانوی دشتستانی در اردوهای تیم ملی حضور داشت که این آمار در سال جاری به چهار نفر رسیده و مقایسه آماری نشان دهنده این است که افزایش 400 درصدی در جمعیت بانوان ورزشکار تیم ملی شاهد بوده‌ایم.

نماینده بانوان ورزشکار شهرستان دشتستان بیان داشت: بانوان ورزشکار دشتستان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که در سال‌های اخیر شاهد احصای این مشکل بوده‌ایم ولی مشکلات ورزشکاران هنوز برطرف نشده است.

وی اضافه کرد: کمبود امکانات ورزشی از مشکلات اساسی است که در جریان ورزش بانوان شهرستان دشتستان با آن مواجه هستیم و انتظار می‌رود مسئولان برای رفع این مشکل به‌صورت اساسی و ریشه‌ای برنامه‌ریزی کنند.

ریاستی ابراز داشت: مجموعه ورزشی حجاب که از آن به‌عنوان مجموعه ورزشی بانوان یاد می‌شود در ساعات فراغت در اختیار بانوان قرار ندارد و در بهترین ساعات شبانه‌روز این سالن در اختیار آقایان قرار می‌گیرد و بانوان از استفاده از این سالن محروم هستند.

نماینده بانوان ورزشکار شهرستان دشتستان عنوان کرد: ایجاد استخر ویژه بانوان یکی از نیازهای مهم ورزشی بانوان است که در مجموعه حجاب شاهد احداث آن بودیم، ولی پیمانکار مربوط به اجرای طرح پس از انجام بخشی از کار به دلیل نبود اعتبارات کار را رها کرد.

وی از تمرکز امکانات ورزشی در مرکز استان انتقاد کرد و متذکر شد: چرا باید بهترین امکانات ورزشی برای مرکز استان اختصاص داشته باشد و بانوان دشتستان و دیگر شهرستان‌ها که توانمندی زیادی در عرصه ورزش دارند باید از امکانات اولیه و مورد نیاز خویش محروم باشند.

انتهای پیام/2452/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول