اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بهزیستی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از استخر بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بهزیستی استخر مزرعه امام علی(ع) بادامستان این سازمان بهره‌برداری می‎شود.

بهره‌برداری از استخر بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفته بهزیستی، اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر 25 هزار معلول تحت پوشش حوزه توانبخشی این سازمان است.

وی افزود: همچنین افزون بر 3 هزار و 773 نفر از معلولین استان نیز مستمری دریافت می‌کنند.

سعیدی از اجرای طرح بیمه اجتماعی 190 توانخواه با صرف 230 میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: تاکنون 11 هزار و 300 نفر از توان‌خواهان حوزه توانبخشی این سازمان از مزایای بیمه مکمل استفاده می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد حوزه امور اجتماعی این سازمان، گفت: در حال حاضر به 2 هزار و 497 نفر از جامعه هدف این سازمان شامل زنان بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، مهدهای کودک و زنان در معرض آسیب ماهیانه مستمری پرداخت می‎شود.

وی تعداد مهدهای کودک این استان را 302 مهد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 112 مهد خصوصی، 185 روستا مهد و پنج مهد خودکفا در استان فعال است.

سعیدی بر ضرورت رسیدگی به وضعیت سالمندان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر 68 هزار سالمند در استان شناسایی شده است که از این تعداد یک‌هزار و 265 نفر تحت پوشش خدمات بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این استان 10 مرکز روزانه، هشت مرکز جامع نگهداری از سالمندان و سه مرکز شبانه روزی به یک‌هزار و 115 نفر از سالمندان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی از بهره‌برداری از استخر مزرعه امام علی(ع) در بادامستان بهزیستی خبر داد و گفت: راه‌اندازی اداره پذیرش و تحول اداری و راه‌اندازی دو مرکز خصوصی وابسته به بهزیستی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در هفته بهزیستی به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول