اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 مردادماه

استخر سرپوشیده ماهنشان به‌ بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: در ارزیابی انجام شده در آخرین بازدید مدیرکل ورزش و جوانان موعد بهره‌برداری از استخر سرپوشیده 12 مردادماه اعلام شده است.

استخر سرپوشیده ماهنشان به‌ بهره‌برداری می‌رسد

جمال موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از فعال بودن 11 سالن ورزشی در سطح شهرستان ماهنشان خبر داد و اظهار داشت: این سالن‌ها در اختیار ورزشکاران آقا و خانم این شهرستان قرار دارد.

وی به وجود سه زمین چمن مصنوعی در ماهنشان اشاره کرد و افزود: ماهنشان یک زمین چمن طبیعی فعال نیز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با اشاره به احداث یک استخر در ماهنشان تصریح کرد: این استخر یکی از استخرهای منحصر به فرد در سطح کشور است.

وی معماری و امکانات در نظر گرفته شده برای استخر ماهنشان را از قابلیت‌های ویژه آن دانست و اضافه کرد: این استخر در دو طبقه و در مساحت 2 هزار و 200 متر مربعی احداث می‌شود.

موسوی درصد پیشرفت استخر سرپوشیده ماهنشان را 90 درصد اعلام کرد و گفت: در ارزیابی انجام شده در آخرین بازدید مدیرکل ورزش و جوانان موعد بهره‌برداری از این استخر 12 مردادماه اعلام شده است.

وی داشتن سالن بدنسازی، رستوران و کافی‌شاپ را در داخل مجموعه استخر از ویژگی‌های آن اعلام کرد و افزود: کاسه استخر ماهنشان 13.5 در 26 متر در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان تصریح کرد: احداث استخر ماهنشان از مصوبات دور نخست هیئت دولت به این شهرستان است که 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده بود.

وی از احداث دو سالن ورزشی جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: در صورت موافقت مسئولان و تامین اعتبار احداث این دو سالن به‌زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

موسوی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ماهنشان را یک‌هزار و 400 نفر اعلام و اضافه کرد: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات قهرمانی استان موفق به کسب عناوینی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان کیک‌بوکسینگ، کونگ‌فو، فوتسال و فوتبال را از جمله ورزش‌هایی اعلام کرد که ورزشکاران این شهرستان موفقیت‌هایی را در آن کسب کرده‌اند.

وی در پایان از حضور تیم‌های مختلف فوتسال شهرستان ماهنشان در لیگ‌های مختلف استانی خبر داد.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول