اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا کرمان:

استخرها را درآمدزا می‌کنیم/هیئت را با چند 10 میلیون بدهی تحویل گرفتم

رئیس هیئت شنای استان کرمان گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای درآمدزا شدن استخرهای تحت نظارت هیئت صورت گرفته است.

استخرها را درآمدزا می‌کنیم/هیئت را با چند 10 میلیون بدهی تحویل گرفتم

آرش صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هیئت را با بیش از چند 10 میلیون بدهی آب، برق و گاز، معوقه بودن حقوق کارمندان و بیمه‌ها در حالی تحویل گرفتم که استخر نشاط به یک مخروبه تبدیل شده و تیم از لیگ برتر افتاده بود و هیچ تیم زیر گروهی نداشتند.

وی با اشاره به بدهی‌های 12 میلیونی گاز و 8 میلیونی برق استخر نشاط خاطر نشان کرد: چهار سال کامل بدهی گاز این استخر پرداخت نشده است و برق هم قطع بود، اگر استخر طی این مدت کارکردی نداشته پس گاز و برق نباید استفاده می‌شد، هزینه آب، برق و گاز جزو کوچکی از مخارج یک استخر است که باید پرداخت می‌شد.

صالحی با ابراز گلایه‌مندی از وضعیت هیئت شنای کرمان در گذشته تصریح کرد: حقوق و بیمه بسیاری از کارمندان پرداخت نشده است و اگر از این وضعیت هیئت اطلاع داشتم، قطعا آن را تحویل نمی‌گرفتم، اما به خاطر مردم این مسئولیت را عهده‌دار شدم.

وی افزود: بنده به فکر اعتبار در مسائل سیاسی و کسب درآمد از این طریق نیستم و تاکنون بیش از 70 میلیون از جیب خود گذاشته‌ام، افراد دیگری مانند تاج‌الدینی مسئول کمیته فنی حدود 35 میلیون و جوادی 15 میلیون گذاشتند تا موفق به راه‌اندازی مجدد استخر نشاط شویم.

هزینه 190 میلیونی برای بازسازی دو استخر

رئیس هیئت شنا استان کرمان با اشاره به تحویل استخر بشری از سوی اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت اذعان داشت: طی این مدت علاوه بر پرداخت بدهی‌ها، بازسازی زیرساخت‌های دو استخر را انجام دادیم که حدود 50 میلیون برای استخر بشری و 140 میلیون برای استخر نشاط خرج شد.

تشکیل تیم‌های بانوان شیرجه و واترپلو برای نخستین‌بار در کرمان

وی از تشکیل تیم‌های شنا و زیرگروه‌های آن خبر داد و عنوان کرد: تیم بانوان در مسابقات چهارجانبه آذربایجان شرقی، بوشهر، کرمان و کیش مقام دوم را به دست آورد در حالی که هیئت‌های قبل فاقد تیم بانوان بودند، تیم‌های شیرجه و واترپلوی بانوان برای نخستین‌بار راه‌اندازی شده و تمام تیم‌های آقایان و بانوان تشکیل و مسابقات برگزار شد.

صالحی بیان داشت: بیش از 140 نفر گروه سنی زیر 14 سال زیر پوشش هیئت و در استخرهای بشری و نشاط در حال گذراندن آموزش‌های لازم هستند.

درآمدزایی سالانه 300 میلیون برای هیئت شنا

وی افزود: هیئت شنای استان کرمان پس از چهار سال با چندین میلیون زیر صفر تحویل داده شد و در حال حاضر استخر بشری ماهانه 12 میلیون تومان و استخر نشاط با 11 میلیون تومان مشارکت با بخش خصوصی درآمدزایی دارند و علاوه بر آن روزی دو سانس از استخرهای نشاط، بشری و اشکان را به طور رایگان برای تیم‌ها در اختیار داریم.

صالحی گفت: درآمد هیئت با این اوضاع به 300 میلیون در سال می‌رسد و پس از چهار سال یک ‌میلیارد و 200 میلیون تومان درآمد دارد که با این حساب در پایان دوره نباید بدهکار باشیم و یا حداقل موجودی صفر تحویل داده شود، البته برای اعزام تیم‌ها و مخارج دیگر هزینه‌هایی از این درآمد کسر می‌شود، اما مطمئنا هیئت را با درآمد مثبت تحویل می‌دهیم.

بدهی‌های 100 میلیونی در مقابل بودجه 235 هزار تومانی هیئت شنا

وی با اشاره به حاشیه‌های بی‌شمار در حوزه ورزش ابراز داشت: حدود 12-13 سال در صنعت کار کردم در پایان هر جلسه‌ای تمام مسائل حاشیه‌ای تمام و کسی متوجه نمی‌شد، اما در ورزش برعکس است، اما این هیئت جدید الک شده و منسجم است و مشکلی با یکدیگر نداریم.

وی افزود: هر فرد دیگری هم جای من می‌آمد از وضعیت بدهی‌های 100 میلیون تومانی هیئت شوکه می‌شد که با بودجه سالانه 235 هزار تومان عملا کاری قابل انجام نبود در این یک سال ناچار به پرداخت هزینه‌ها از جیب خودمان شدیم تا بدهی‌های مردم را بدهیم و در سال آینده هیئت بدهی ندارد.

انتهای پیام/80011/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول