اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شرط تحقق تعهدات

پل غیر همسطح سیدالشهدای زنجان شهریور ماه افتتاح می‌شود

معاون امور عمرانی شهردار زنجان گفت: اگر تعهدات مالی ارگان‌ها تحقق یابد زیر‌گذر تقاطع غیر همسطح سیدالشهدا در اواخر شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پل غیر همسطح سیدالشهدای زنجان شهریور ماه افتتاح می‌شود

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تقاطع سیدالشهدا در سه سطح در حال احداث است، اظهار داشت: زیرگذر این تقاطع مسیر غرب به شرق و بالعکس این منطقه از شهر زنجان را تنظیم می‌کند.

وی با بیان اینکه تقاطع همسطح پل سیدالشهدا به رانندگان اجازه انتخاب مسیر را در محل می‌دهد، افزود: رانندگان با استفاده از این سطح می‌توانند مسیرهای محله‌ای را هم انتخاب کنند.

معاون امور عمرانی شهردار زنجان کارکرد مسیر روگذر پل سیدالشهدا را تنظیم مسیر شرق و جنوب منطقه اعلام کرد.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای زمان بهره‌برداری از پل غیر همسطح سیدالشهدا اشاره و تصریح کرد: مسیر زیرگذار این پل به شرط عمل به تعهد از طرف متعهدان تامین اعتبار در پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود.

عزیزی اداره کل راه و شهرسازی را از جمله ارگان‌هایی اعلام کرد که تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی میزان تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان البته از طرف وزیر سابق را یک میلیارد تومان برای سال گذشته و 2.5 میلیارد تومان برای سال‎جاری اعلام کرد.

معاون امور عمرانی شهردار زنجان از وجود مشکل در تملکات بخش جنوب غربی تقاطع سیدالشهدا خبر داد و گفت: انجام تملک‌ها از طریق دادگستری در حال انجام است.

وی به ادامه روند احداث پل سیدالشهدا در بخش‌های مختلف از جمله احداث دیواره آن اشاره کرد و افزود: تا آخر شهریور ماه زیرگذر و در صورت عمل به تعهدات روگذر این پل به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی در پاسخ به سئوالی در مورد درصد تحقق تعهدات اداره کل راه و شهرسازی با توجه به تغییر دولت گفت: این تعهدات بر ذمه دولت است و نمی‌توان گفت که با تغییر دولت به آن عمل نمی‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول