اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیدستان عنوان کرد

بافت فرسوده، مشکل عمده شهرداری بیدستان

شهردار بیدستان گفت: مشکل بافت فرسوده عمده‌ترین دغدغه شهرداری بیدستان است.

بافت فرسوده، مشکل عمده شهرداری بیدستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا طاهری صبح امروز در جلسه توسعه شهری بیدستان اظهار کرد: طرح جمع‌آوری زباله‌های شهری بیدستان از اواسط سال 91 با خرید دو دستگاه خودروی حمل زباله با اعتبار 320 میلیون تومان به طور کامل از سنتی به مکانیزه تغییر یافته است.

طاهری با اشاره به نصب 150 عدد سطل زباله 770 لیتری در کوچه‌های شهر بیدستان افزود: طرح جمع‌آوری زباله‌های شهری بیدستان به جز چند درصد معابر فرسوده با عرض کم و طولانی، به صورت مکانیزه پس از جمع‌آوری، به صورت کاملاً بهداشتی و پس از طی مسیر 35 کیلومتری به مجتمع دفن بهداشتی زباله محمدآباد منتقل و دفن می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین با مشارکت شهروندان بیدستانی کار جمع‌آوری زباله‌های شهر بیدستان از ساعت هشت شب آغاز می‌شود.

شهردار بیدستان با بیان اینکه سرانه فضای سبز این شهر به سه متر و نیم رسیده؛ در حالی که این میزان پیش از این تنها یک متر و نیم بوده است، تصریح کرد: بنابر هدف‌گذاری‌ها تا پایان سال جاری فضای سبز شهر بیدستان به پنج متر مربع می‌رسد.

طاهری به تفاوت سرانه فضای سبز در سطوح استانی، کشوری و جهانی پرداخت و سرانه فضای سبز استاندارد برای یک شهر را حداقل 12 متر اعلام کرد.

شهردار بیدستان بافت فرسوده را مشکلات عدیده این شهر ذکر کرد و افزود: ساخت‌وسازهای ناهمگون و کوچک، معابر باریک و پیچ در پیچ با توجه به سرازیر شدن جمعیت در دهه 70 و افزایش سه هزار نفری جمعیت شهر بیدستان به بیست هزار نفر و نیز نبود شهرداری و به تبع آن ضابطه‌مندی از معضلات شهری بیدستان به شمار می‌رود که شهرداری نیز در تلاش برای رفع این مشکل برآمده است.

طاهری افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری، سالن آمفی تئاتر، سالن سرپوشیده شهربازی، بازارچه و کلنگ‌زنی ساخت طرح مسکن مهر به وسیله بنیاد مسکن را جزو برنامه‌های هفته دولت شهر بیدستان ذکر کرد.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول