اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حماسه مازندرانی‌ها گزارش می‌دهد

نقش‌‌بندی حماسه حضور مردم با اشک شوق آسمان/ حضور نوه‌های نسل دیروز انقلاب در حمایت از قدس

جوانان نسل دیروز انقلاب برای حمایت از روز قدس به همراهی فرزندان خویش با آرمان‌های امام راحل بسنده نکردند و نوه‌های خویش را نیز در این راه با خود همراه کردند.

نقش‌‌بندی حماسه حضور مردم با اشک شوق آسمان/ حضور نوه‌های نسل دیروز انقلاب در حمایت از قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مردم استان مازندران همزمان با سایر مسلمانان جهان پای در عرصه نبرد با اسراییل قرار دادند و با فریادهای الله اکبر و مرگ بر اسرائیل با جهانیان در این امر خطیر و حساس همنوا شدند.

 

اهالی دیار علویان از دقایق اولیه صبح امروز در مکان‌های تعیین شده با شور و شوق حضور یافتند و حضور چشمگیر نشان از رأفت و انسان‌دوستی مردم این دیار دارد.

امروز اهالی دیار طبرستان با حضور خویش ثابت کردند که در راه آرمان‌های امام(ره) با صلابت ایستاده‌اند و برای اطاعت زمان و مکان نمی‌شناسند و برای دین اسلام جان که هیچ است همه وجود خویش را نثار کنند.

آرمان‌خواهی دیار طبرستان امروز زبانزد خاص و عام بود و با وجود گذشته بیش از 30 سال از نام‌گذاری روز پایانی ماه رمضان به نام روز قدس توسط امام(ره) مردم فریاد زدند اماما راهت ادامه دارد و  گذشت زمان نه تنها تاثیری در کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه نداشت بلکه این آرمان‌خواهی و مسلمان دوستی شما به نسل‌های دیگر انقلاب نیز منتقل شد.

امروز جوانان دیروز انقلاب در دیار طبرستان به خود بالیدند که توانستند افکار و آرمان‌های امام(ره) را به فرزندانشان به خوبی منتقل کنند چون در دیار علویان صحنه‌گردانان برگزاری تظاهرات روز قدس بیشتر از اقشار جوان این مملکت بودند.

اشک شوق در چشم جوانان دیروز که توانستند جوانان امروز ایران اسلامی را با آرمان‌های امام(ره) همراه کنند دیده می‌شد، حمل پرچم‌های فلسطین در دست جوانان و فریادهای استکبارستیزی جوانان به خوبی گویا بود.

امروز مردم مازندران کاری کردند کارستان و با حضور گسترده خویش به جهانیان اعلام کردند که برای آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل مردم به طور جدی دغدغه دارند و تا آزادی قدس شریف و نابودی کامل سلطه‌گران از پای نمی‌نشینند.

مردم مسلمان طبرستان با حضور پرشور خویش تاکید کردند که گذشت زمان نه تنها منجر به فراموشی پیام تاریخی امام(ره) نمی‌شود بلکه باعث همنوایی و همصدایی بیشتر جهانیان با مردم فلسطین و آرمان‌های به حق آن‌ها خواهد شد.

جوانان دیروز اهالی دیار طبرستان اعلام کردند که تا دیروز ما به اتفاق پدران‌مان در مبارزه با اسرائیل پیش‌قدم بودم ولی در حال حاضر فرزندان و نوه‌های ما نیز در راه مبارزه با استکبار نیز با ما همراه شدند. 

آسمان مازندران نیز به خاطر حضور گسترده مردم در روز مبارزه با استکبار اشک شوقش را نثار مردم مازندران کرد و همزمان با شروع قطعنامه پایانی روز قدس آسمان محل برگزاری تظاهرات روز قدس در ساری نیز بارانی شد.

انتهای پیام/86004/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول