اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای:

فرزندان نظام از گفتمان استکبارستیزی کوتاه نمی‌آیند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است: فرزندان این نظام تا ابد بر سر آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهبری خواهند ایستاد و ذره‌ای از گفتمان صهیون‌ستیزی کوتاه نخواهند آمد.

فرزندان نظام از گفتمان استکبارستیزی کوتاه نمی‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه امروز با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس با دعوت از مردم مؤمن به‌خصوص دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرده است: فرزندان این نظام تا ابد بر سر آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت خواهند ایستاد و ذره‌ای از گفتمان صهیون‌ستیزی و استکبارستیزی کوتاه نخواهند آمد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده معمار کبیر انقلاب روز جهانی قدس نامیده شده، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام در برابر دنیای پوشالی کفر است و این روز مهم و سرنوشت‌ساز در مکتب اسلام هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل در سراسر جهان برگزار می‌شود.

این بیانیه تصریح می‌کند: همان‌طور که جامعه بصیر و متدین ایران اسلامی مستحضر است، امسال روز قدس حساسیت ویژه‌ای دارد. خیانت مجدد سران عرب و عقب‌نشینی مفتضحانه محمود عباس از پیش شرط مذاکرات و اعلام شروع مذاکرات با میانجی‌گری آمریکا عملا چراغ سبز دیگری برای شروع جنایات رژیم صهیونیستی است و مسلما رژیم جعلی اسرائیل نه تنها دست از کشتار مردم بی‌گناه و شهرک‌سازی در مناطق فلسطین نمی‌کشد، بلکه اقدامات ددمنشانه خود را گسترش خواهد داد.

این بیانیه می‌افزاید: دخالت‌های این رژیم، آمریکا و سایر هم‌پیمانانش در حوادث منطقه به‌خصوص در کشورهایی که درگیر بیداری اسلامی هستند، برای سقوط دولت‌های اسلام‌گرا تنها در پی تضمین استمرار حضور این غده سرطانی در منطقه است و متاسفانه با خیانت کشورهای عربی تا حدودی نیز پیش‌روی کرده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به‌هم ریختن اوضاع کشور سوریه به‌ عنوان یکی از مخالفان اصلی این رژیم با شعار حمایت از حقوق بشر، دروغی آشکار است که کشورهای غربی، عربی و سازمان ملل از آن دفاع می‌کنند. در صورتی‌که همین حامیان دروغین حقوق بشر از یک طرف چشم خود را به چند صد کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی بسته‌اند و از طرف دیگر حزب‌الله لبنان را که نماد آزادگی و آزادمنشی است در لیست سیاه تروریست‌ها قرار می‌دهند.

این بیانیه تاکید می‌کند: هوچی‌گری استکبار جهانی در مسائل مختلف و ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی، نشان از تلاش مذبوحانه آن‌ها برای به حاشیه کشانیدن مسئله فلسطین است، در صورتی‌که نمی‌دانند برای مسلمانان  مسئله فلسطین مسئله اسلام است و در درجه اول اهمیت قرار دارد.

این بیانیه تصریح می‌کند: رژیم جعلی صهیونیستی از زمان اعلام موجودیت منحوسش در سال 1948 تا به امروز دست به جنایاتی زده که در تاریخ بشر بی‌سابقه بوده و هیچ‌گاه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد و به امید خدا به‌زودی خانه عنکبوتی این فرزند نامشروع استکبار فروریخته و در دام عذاب الهی گرفتار خواهند آمد.

این بیانیه می‌افزاید: از آحاد امت اسلامی و دانشگاهیان دعوت به‌عمل می‌آید تا ضمن حضور سرنوشت‌ساز و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و بزرگ‌داشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از ظلم و تجاوز دولت‌های تابع صهیونیزم و متجاوز به حقوق مظلومان و ستم‌دیدگان را ابراز دارند.

انتهای پیام/2700/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول