اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در امور افغانستان:

توجه ملت‌ها به ندای امام اسرائیل را نابود می‌کرد

نماینده ولی‌فقیه در امور افغانستان گفت: اگر یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان جهان به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پاسخ می‌دادند، در حال حاضر از رژیم اشغالگر قدس خبری نبود.

توجه ملت‌ها به ندای امام اسرائیل را نابود می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در مراسم روز قدس شهر زنجان، اظهار کرد: روز قدس از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) و روز اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس یعنی حقیقت اسلام در مقابل واقعیت کفر، تصریح کرد: بر همه امت‌ها فرض، لازم و واجب است که در برابر توطئه‌های استکباری و حرکات صهیونیستی، آمریکایی و غربی از حقوق ملت‌های مظلوم به ویژه ملت فلسطین دفاع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در امور افغانستان با اشاره به اشغال 65 ساله فلسطین اظهار کرد: این ملت مظلوم در حال حاضر آواره کشورهای خود شده و در کشور خود نیز امنیت ندارند.

وی با بیان اینکه وظیفه مسلمانان در مقابل این ظلم تاریخی سنگین است، افزود: از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام، مسلمانی که شب را بگذراند و فکر و ذکرش زندگی مسلمانان نباشد، مسلمان نیست.

*حمایت همه ملت‌ها از فلسطین

 ابراهیمی با طرح این سئوال که آیا وقت آن نرسیده از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع شود، خاطرنشان کرد: باید همه ملت‌ها به فریاد فلسطینیان رسیده و آنها را یاری کنند.

وی با بیان اینکه اگر یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان جهان به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پاسخ می‌دادند، در حال حاضر از رژیم اشغالگر قدس خبری نبود، افزود:‌ امروز مردم فلسطین به خاطر عدم اتحاد مسلمانان از خانه و کاشانه خود رانده شده‌اند.

*وجدان انسان‌ها می‌طلبد در برابر رژیم اشغالگر قدس بایستند

نماینده ولی‌فقیه در امور افغانستان یادآور شد: مردم مسلمان جهان باید بر اساس وجدان انسانی خود در مقابل ظلم ایستاده و با این رژیم غاصب مقابله کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس یعنی حرکت بر علیه اسرائیل افزود: این حرکت مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

ابراهیمی روز قدس را جهاد عنوان کرد و گفت: این جهاد بر همه مسلمانان جهان واجب است.

وی با بیان اینکه هر کسی نمی‌تواند از حقوق مظلومان جهان حمایت کند، افزود: افرادی که دارای مال حرام، کار حرام، راه زشت، وابستگی به رژیم غاصب اسرائیل و نوکری ابرقدرت‌ها هستند، نمی‌توانند از حقوق فلسطینیان حمایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در امور افغانستان با اشاره به حمایت‌های آمریکا، غربی‌ها و برخی مرتجعین منطقه از رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: این‌ها با همه توان از این رژیم غاصب حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مقابل جبهه کفر، جبهه اسلام، دین، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی با همه توان از فلسطینیان حمایت می‌کنند، افزود: این غده سرطانی باید از منطقه رخت بر ببندد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه امیدواریم در این مرحله بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی و حرکت‌های ارزشمند اسلامی بتواند رژیم غاصب اسرائیل را نابود کند، افزود:‌ صهیونیست‌ها با غصب سرزمین فلطسینیان نمی‌توانند برای خود جایگاهی به دست آورند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام اسلامی مسلمانان در اقصی نقاط جهان به مسلمانی خود افتخار می‌کنند، افزود: امروز مسلمانان حرفی برای گفتن در جهان دارند.

نماینده ولی‌فقیه در امور افغانستان بر ضرورت ثبات قدم و عدم فراموشی یاد خدا در برخورد با دشمنان تاکید کرد و گفت: اطلاعت از خدا و رسول، عدم نزاع، صبر داشتن، رعایت اخلاق اسلامی از دیگر مواردی است که باید در برابر دشمنان مورد توجه باشد.

وی در پایان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم زنجان با حضور گسترده در این راهپیمایی برگ زرین دیگری از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/73003/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول