اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار ایلام در پیامی مشترک:

حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی است

امام جمعه و استاندار ایلام در پیام مشترکی اعلام کردند: حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی است.

حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از پیام مشترک محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام و آیت‌الله محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام آمده است: حمد و سپاس خداوند منان را که جهانیان یک بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور حماسی و گسترده امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس بودیم.

این پیام می‌افزاید: بی‌شک به فضل‌الهی و با وحدت و هوشیاری و احساس تکلیف شرعی آزادگان و ملت‌های مسلمان، این روز بزرگ به صحنه دادخواهی و انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیم بین‌الملل تبدیل خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: این حضور با شکوه و خروش انقلابی و دینی شما مردم که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت از امامت و ولایت شکل گرفت برگ زرین دیگری را تاریخ سراسر حماسه و غیرت این دیار به ثبت خواهد رساند.

این پیام یادآور می‌شود: آفرین باد بر شما که خیال خام و خواب بی‌تعبیر آمریکا و صهیونیست را آشفته ساختید و درخت تنومند اسلام را حیاتی دوباره بخشیدید و هوشیاری، حمایت و همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و همه آزادگان و مظلومان تاریخ ثابت کردید.

این پیام خاطرنشان می‌کند: ضمن تقدیر  و تشکر از حضور حماسی و گسترده شما مردم عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس پیروزی مظلومان و مستضعفین تاریخ و نابودی صهیونیسم و کفر جهانی را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/2246/م20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول