اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

روز قدس روز صف‌بندی حق در برابر باطل است

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: روز جهانی قدس روز حیات اسلام و روزی شاخص برای ملت، نظام اسلامی و روز صف‌بندی حق در برابر باطل است.

روز قدس روز صف‌بندی حق در برابر باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با دعوت مردم به تقوای الهی از همه مردم خواست تا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تلاش کنند تا با انجام عمل صالح و توکل به لطف خداوند مورد رحمت الهی قرار گیرند.

وی گفت: روز جهانی قدس روز حیات اسلام و روزی شاخص برای ملت، نظام اسلامی و روز صف‌بندی حق در برابر باطل است.

شریعتی‌تبار به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: مسئله فلسطین می‌رفت تا از سوی استکبار و عوامل ارتجاع در منطقه به فراموشی سپرده شود تا رژیم صهیونیسم این غده سرطانی و رژیم جعلی بر منطقه مسلط شود اما انقلاب اسلامی همچون آتش‌فشانی نقشه‌های حاکمان خائن منطقه و استکبار صهیونیست را نقش برآب کرد.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه یکی از نشانه‌های انسان بارز با تقوا حب و بغض او برای خدا ست و موضوعی که بسیاری از مسلمانان امروز به واسطه این صفت با حب مردم مسلمان و محروم فلسطین دفاع می‌کنند و با بغض انزجار خود را از اشغالگری‌های رژیم غاصب اسرائیل به نمایش می‌گذارند.

وی اعلام این روز تاریخی به نام روز قدس را توسط امام راحل حرکتی بزرگ برای اسلام برشمرد و گفت: امروز به واسطه این تدبیر شاهد صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها هستیم و در روز جهانی قدس مسلمانان جهان به تبعیت از ایران و در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند تا اشغالگری رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

شریعتی‌تبار تصریح کرد: هرچند نباید در کنار این همت و غیرت مسلمانان، بی‌غیرتی بعضی از سران کشورهای اسلامی را نادیده گرفت چرا که به راحتی بازیچه دست استکبار شده‌اند و در تعامل با آنها دست به برادرکشی می‌زنند.

این مسئول افزود: یکی از اهداف مهمی که استکبار جهانی و یهودی‌ها به دنبال آن هستند تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است که در این زمینه تا حدودی نیز موفق عمل کرده‌اند، اما درنهایت نصرت حق با مسلمانان است.

مام جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی از ملت فلسطین اذعان داشت: پشتوانه خدایی مسلمانان، سبب خوار شدن رژیم صهیونیستی است همانگونه پشتوانه خدایی سبب شکست این رژیم در مقابل عده معدودی از مسلمانان در جنگ 33 روزه شد.

انتهای پیام/70002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول