اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مریوان در مجلس نهم:

راهپیمایی روز قدس ادای تکلیف در برابر آزادگان جهان است

نماینده مریوان در مجلس نهم، حضور مرم در راهپیمایی روز قدس را نشانه ادای تکلیف آنها در برابر آزادگان جهان عنوان کرد.

راهپیمایی روز قدس ادای تکلیف در برابر آزادگان جهان است

امید کریمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه امام راحل با تیزهوشی خاصی، نسبت به انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اقدام کردند، گفت: در این ماه توجه مسلمان به همدیگر افزایش می‌یابد.

نماینده مردم مریوان در مجلس نهم، روز قدس را یادآور ظلم‌های اعمال شده در حق مردم بیگناه فلسطین عنوان کرد و گفت: هر انسان منصفی با دیدن و شنیدن جنایات صهیونیست‌ها آزرده می‌شود.

کریمیان تصریح کرد: از برکات روز قدس این است که علاوه بر مردم ایران، سایر ملت‌های مسلمان جهان و حتی جنبش‌های غیر اسلامی آزاده نیز در این روز بار دیگر به یاد ملت فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه طی همه این سال‌ها، اسرائیل جنایتکار کوشیده است تا با استفاده از اهرم زور و پشتیبانی قلدر مآبان دنیا بر خاک پاک فلسطین مسلط شود، گفت: اما به لطف خدا این اتفاق محقق نشده و نخواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا برخی کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین سکوت می‌کنند، اظهار کرد: ریاکاری این مدعیان دروغین، روشن است.

کریمیان سکوت مجامع جهانی را نیز در قبال موضوع فلسطین دردآور دانست و افزود: سازمان‌ ملل و سایر نهادهای بین‌المللی، تنها شاهد و نظاره‌گر کشتار مسلمانان این کشور هستند. ملت مسلمان فلسطین هر روز توسط رژیم غاصب اسرائیل به خاک خون کشیده می‌شوند، تنها به این جرم که قصد دفاع از موطن خویش را دارند.

نماینده مردم مریوان اظهار کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی همواره یاری دهنده مظلومان جهان بوده‌اند و امروز نیز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، این واقعیت را ثابت خواهند کرد.

وی با یادآوری روز جهانی قدس، شرکت مردم در این راهپیمایی را نمونه بارز ادای تکلیف در برابر آزادگان جهان عنوان کرد و گفت: ملت فلسطین اینگونه درک خواهد کرد که تنها نیست و پشتیبان بزرگی به نام نظام و مردم ایران دارد. 

کریمیان تصریح کرد: مشت‌های گره کرده امروز مردم ایران و استان کردستان همه نشان از آزادیخواهی و حمایت از مظلومان را دارد که به بهترین شکل انعکاس می‌یابد.شرکت هرچه بیشتری مردم در راهپیمایی این روز، موجب وحشت بیش از پیش اسرائیل و حامیان آن شده و خواهند فهمید تا زمانی که ملت‌هایی چون ایران وجود دارند، تسلط بر اسلام امکان‌پذیر نیست.

کریمیان در پایان ابراز امیدواری کرد، مسلمان جهان با اتحاد و یکپارچگی به زودی بر رژیم غاصب اسرائیل غلبه کنند و این غده سرطانی را از منطقه پاک کنند.

انتهای پیام/79012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول