اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

مسائل روانی آلودگی کارخانه سرب و روی مردم زنجان را آزار می‌دهد

منتخب شورای شهر زنجان با اشاره به پیگیری‌های مردم در مورد آلودگی‌های ناشی از فعالیت کارخانه سرب و روی در زنجان گفت: این مسئله باید برای مردم شفاف‌سازی شود.

مسائل روانی آلودگی کارخانه سرب و روی مردم زنجان را آزار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خدادادی شب گذشته در دیدار منتخبان شورای چهارم شهر زنجان با مسئولان استان گفت: آلودگی اعلامی کارخانه سرب و روی مردم زنجان را به لحاظ روانی آزار می‌دهد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مردم در مورد آلودگی‌های ناشی از فعالیت کارخانه سرب و روی در زنجان افزود: این مسئله باید برای مردم شفاف‌سازی شود.

منتخب شورای شهر زنجان با اشاره به کارهای ماندگاری که در سطح استان انجام شده است، عنوان کرد: این اقدامات شاید در شهری به مانند زنجان خیلی نمایان نباشد ولی در شهرهای کوچک خود را نشان می‌دهد.

وی به چند برابر شدن بودجه‌های شهرداری‌های شهرهای کوچک بعد از تشکیل ستاد عمران شهری استان زنجان اشاره کرد و گفت: این بودجه‌ها چهره شهرهای کوچک را دگرگون کرده است.

خدادادی بر لزوم رفع نگرانی‌های مردم در قبال آلودگی‌های کارخانه سرب و روی تاکید کرد و ادامه داد: این موضع باید توسط ارگان‌های مربوطه از جمله مسئولان بهداشتی برای مردم مشخص شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی از موانع انتقال کارخانه سرب و روی مطرح شده است، افزود: اگر لازم باشد می‌توان در این مورد هم اقدام کرد.

منتخب شورای شهر زنجان تاکید کرد: برای رفع نگرانی مردم اگر لازم باشد می‌توان نسبت به پلمب کارخانه سرب و روی هم اقدام کرد.

در ادامه جلسه، دیگر منتخب شورای شهر زنجان به مشکلات موجود در شهر اشاره کرد و گفت: عدم جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین مشکلات این شهر محسوب می‌شود.

معصومه حمزه‌تبار حل مشکلات موجود در سطح شهر زنجان را منوط به حضور سرمایه‌گذار دانست و افزود: توان جذب سرمایه‌گذار به حل سایر مشکلات از جمله اشتغال کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول