اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 10 میلیارد ریال قاچاقچی دارو در استان زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 10 میلیارد ریال قاچاقچی دارو در استان زنجان خبر داد.

محکومیت 10 میلیارد ریال قاچاقچی دارو در استان زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق انواع کالا از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: به موجب این حکم قاچاقچی انواع دارو به ضبط همه کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت و ضبط خودرو حامل کالاهای قاچاق محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت 10 میلیارد و 227 میلیون و 670 هزار ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی در ادامه به محکومیت 4 میلیارد ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: این شرکت به موجب حکم صادره توسط یکی از شعب بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، به اتهام عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری به پرداخت این مبلغ جریمه محکوم شده است.

عزیزپور در ادامه به محکومیت یک شرکت بازرگانی داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: به موجب حکم یکی از شعب بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به اتهام عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری این شرکت به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی در ادامه از محکومیت 35 میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا و ارز در استان زنجان خبر داد و گفت: جرم این فرد، قاچاق 298 ثوب شلوار لی خارجی بود.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول