اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

خرید 44 هزار تن گندم در استان زنجان

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از خرید 44 هزار تن گندم در استان خبر داد.

خرید 44 هزار تن گندم در استان زنجان

رسول منصوری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: براساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از 7 هزار و 200 ریال به 8 هزار ریال افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ابلاغیه فوق‌الذکر اجرایی بوده و کشاورزانی که گندم خود را تحویل مراکز خرید دولتی کرده باشند، مابه‌التفاوت مربوط به مبلغ 800 ریال در هر کیلوگرم به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 33 مرکز خرید گندم در استان فعال است، تصریح کرد: این مراکز همه روزه آماده دریافت گندم از کشاورزان است.

وی در زمینه نحوه پرداخت بهای گندم کشاورزان گفت: بهای مربوط به حواله‌های ثبت شده در سیستم بانک سپه تا مورخ 2/5/92 پرداخت شده و مابقی نیز در روزهای آتی واریز خواهد شد.

منصوری ادامه داد: کشاورزانی که گندم خود را تحویل دولت داده‌اند، مبلغ 800 ریال به ازای هر کیلوگرم (مابه‌التفاوت قیمت جدید) به حساب اعلام شده آنها واریز می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان مردادماه بیش از 100 هزار تن گندم خریداری شود.

منصوری همچنین با اشاره به افزایش کیفیت گندم‌های خریداری شده افزود: امسال عمده محموله‌ها با افت صفر درصد پذیرش شده بنابراین بالاترین قیمت خرید ممکن به این محصول اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه برای تولید گندم داخلی زحمات بسیاری توسط گندم‌کاران کشیده شده است، اظهار کرد: باید اقدامات لازم به منظور تحویل گندم با کیفیت به مردم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در روزهای اوج برداشت گندم در استان زنجان هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود در این روزها میزان خرید گندم بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول