اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای استان زنجان خبر داد

تشکیل کمیته فنی شنا در استان زنجان

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته فنی شنا در هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان افزود: این هیئت به ریاست مجید نوروزی از مدرسان بین‌المللی تشکیل شده است.

تشکیل کمیته فنی شنا در استان زنجان

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به جمع‌آوری نفرات پراکنده شنا در زنجان توسط هیئت اظهار داشت: حتی رضا انصاری هم که طی چند سال گذشته از رقابت‌ها دور مانده است در تمرینات حاضر شده است.

وی به تشکیل کمیته فنی شنا در هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان افزود: این هیئت به ریاست مجید نوروزی و کمک رضا قبادیانی از مدرسان بین‌المللی تشکیل شده است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان تشکیل کمیته فنی قوی را در هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان نکته نویدبخشی دانست و گفت: تیم بزرگسالان شنا هم زیر نظر مقصود شبیری یکی از نام‌آوران رشته نجات غرق و ورزش‌های سه‌گانه ایران در حال تمرین است.

وی به فعال شدن مدرسه شنای زنجان اشاره و تصریح کرد: به زودی مدیر این مدرسه معرفی می‌شود.

عرب‌دوست محل تشکیل مدرسه شنای زنجان را استخر قهرمانی شهید شهبازی اعلام و اضافه کرد: با توجه به قانون می‌توان از ظرفیت سایر استخرهای موجود در استان هم برای شناسای و پرورش استعدادهای موجود در رشته شنا استفاده کرد.

این مقام مسئول به ابقای نایب رئیس بانوان هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان بعد از برگزاری انتخابات ریاست آن اشاره کرد و گفت: معصومه اشتری در مقام خود ابقا و صدیقه یوسفیان هم مسئولیت کمیته فنی بانوان را بر عهده گرفته است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان اضافه کرد: بانوان ورزشکار زنجان در رشته‌هایی مانند شنای موزون، شنا و واترپلو فعال هستند.

وی فعال شدن رشته شیرجه را از برنامه‌های هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان اعلام و تصریح کرد: برای فعال شدن این رشته به زودی از ورزشکاران رشته ژیمناستیک دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول