اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

تحقق 107 درصدی اشتغال در استان زنجان

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از تحقق 107 درصدی اشتغال در استان زنجان خبر داد.

تحقق 107 درصدی اشتغال در استان زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه از آغاز سال‌جاری تاکنون میزان اشتغالزایی در استان زنجان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سالانه به طرق مختلف نسبت به اشتغالزایی در استان اقدام می‌شود، تصریح کرد: طی چند سال گذشته استان زنجان در زمینه اشتغالزایی موفق عمل کرده و جزو استان‌های برتر بوده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز اقدامات مطلوبی در راستای اشتغالزایی در استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال برای 691 نفر شغل ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان اشتغالزایی انجام شده در استان زنجان طی مدت مذکور، معادل تحقق 107 درصدی اشتغال در استان است.

قهرمانی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی چهار ماهه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت 3 هزار و 166 جوینده کار در استان زنجان وجود داشت.

وی همچنین میزان فرصت‌های شغلی ایجاد شده در مدت مذکور را یک‌هزار و 383 مورد اعلام کرد و گفت: همچنین طی این مدت معرفی‌شدگان به منظور کار نیز یک‌هزار و 669 نفر بود.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین به گمارده شدن 738 نفر به مشاغل مختلف در چهار ماهه نخست امسال نیز اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام شده در مدت مذکور استان زنجان رتبه دوم اشتغال را در کشور کسب کرده است.

وی اظهار کرد: این گزارش بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از طریق اداره کل دفتر هدایت و کاریابی‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است.

قهرمانی تصریح کرد: با بررسی انجام شده در این ارزیابی استان زنجان بالاتر از استان‌هایی همچون سمنان، فارس، آذربایجان‌شرقی قرار گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول