اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای مشترک

امام جمعه و استاندار زنجان خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شدند

امام جمعه و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شدند.

امام جمعه و استاندار زنجان خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

در ادامه بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان تصریح شده است: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود.

در این بیانیه با بیان اینکه در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد، آمده است: امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام برای پیدا کردن جایگاه گمشده‌اش، چاره‌ای جز پیدا کردن خود و بازگشت به خویش ندارد.

در این بیانیه مشترک با بیان اینکه قرآن عظیم و منویات مقدس رسول گرامی اسلام منشور حرکت سرشار از بیداری جهان اسلام است، تاکید شده است: ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌داند، چراکه این رژیم حقیرتر از آن است که نیاز به تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره اینکه ملت موحد ایران از هر نهری به دریای خروشان راهپیمایی سیاسی عبادی روز قدس خواهند پیوست، افزوده شده است: تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب و مبدع این حرکت مقدس، جوهر این روز را با خط ایثار بر در و دیوار باور دنیا نقش خواهد زد.

در پایان بیانیه امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: مردم آگاه و همیشه در صحنه استان با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، ضمن محکوم نمودن جنایات آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بار دیگر با حضور و شرکت خود در راهپیمایی روز جمعه یازدهم مرداد ماه ثابت خواهند کرد همسو با آرمان‌های امام راحل و با تجدید بیعت با منویات مقام معظم رهبری، بارزترین شکل تعهد و جلوه دیگری از حماسه سیاسی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/2308/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول