اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

کسب رتبه نخست استان زنجان در عرصه‌های مهارت و فناوری

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: استان زنجان در سال‌های 89، 90 و 91 موفق به کسب رتبه نخست در عرصه‌های مهارت و فناوری شده‌ است.

کسب رتبه نخست استان زنجان در عرصه‌های مهارت و فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدحسین پیری ظهر امروز در مراسمی به مناسبت هفته مهارت با تبریک فرا رسیدن ششم مرداد‌ماه روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: امید است روز به روز شاهد شکوفایی مردم شهرستان ایجرود در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فناوری و تکنولوژی باشیم.

وی به موفقیت جوانان زنجانی در مسابقات جهانی مهارت اشاره کرد و افزود: علیرضا احمدی و ایرج بختیاری در المپیاد جهانی مهارت 2013 آلمان موفق به کسب مدال نقره در رشته رباتیک شدند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود ادامه داد: امید است با تلاش کارآموزان و همکاری مسئولان روز به روز شاهد افزایش این موفقیت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در سال‌های 89، 90 و 91 موفق به کسب رتبه نخست در عرصه‌های مهارت و فناوری شده‌ است، گفت: فنی و حرفه‌ای ایجرود در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات دوره‌های مختلفی را ارائه می‌کند.

پیری ادامه داد: مهارت‌های حرفه‌ای شاغلین در این بخش‌ها زمینه‌های ارتقا، بهره‌وری و ایجاد توسعه پایدار را در کشور ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه از مردم ایجرود تقاضا داریم که در راستای اهداف عالی سازمان در قالب مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی کارکنان فنی و حرفه‌ای را یاری کنند، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در دوره‌های مختلف در فنی و حرفه‌ای ایجرود اعلام آمادگی کنند.

این مسئول همچنین از مربیان نمونه فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود تقدیر کرد و گفت: لیلا حسنی در رشته خیاطی، اصغر باباخانی در رشته رایانه، سیده ربابه حسینی در رشته خیاطی، عبدالحمید ثاقب‌پور مربی برق و محمدرضا حیدری در رشته رایانه جزو مربیان نمونه شهرستان ایجرود هستند.

در پایان گزارشی از عملکرد فنی و حرفه‌ای مرکز ایجرود در سال‌های 90 و 91 و سه ماه نخست سال‌جاری ارائه شد.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول