اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد احیای کردستان:

راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام مستکبرین می‌اندازد

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در بیانیه‌ای راهپیمایی روز قدس امسال را حائز اهمیت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته خواند و آورده است؛ راهپیمایی این روز بر اندام دشمنان لرزه می‌اندازد.

راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام مستکبرین می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در ادامه بیانیه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان آمده است؛ روز قدس نماد وحدت و انسجام امت اسلامی است که برای دفاع از قدس شریف به عنوان قلب تپنده جهان اسلامی خشم و نفرت خود را از رژیم نژاد پرست صهیونیستی سر خواهند داد.

این بیانیه می‌افزاید؛ بدرستی‌ که روز جهانی قدس روز ملت‌های مستضعف و میعاد ما برای همبستگی بین‌المللی با شعارها و اهداف قضیه فلسطین است که طی آن امام خمینی (ره) طی ابتکاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد.

این بیانیه حاکی‌است؛ روز قدس، به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده، همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ با شکوه‌ این روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.

در این بیانیه آمده است؛ روز قدس، روز تقویت فرهنگ بی‌امان مبارزه با صهیونیسم جهانی است و روز حمایت بی‌دریغ از همه مردم ستمدیده و رنج‌کشیده فلسطین است که در سال‌های اخیر از حضور مسلمانان فراتر رفته و حتی بسیاری از مردم آزاداندیش و مبارز کشورهای غیراسلامی را هم به خود جذب کرده است.

ستاد احیای کردستان در ادامه این بیانیه آورده است؛ حضور ادیان مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار خیل عظیم مسلمانان نشان می‌دهد که اهداف نظام اسلامی محقق شده و فرهنگ انقلاب اسلامی به تمامی کشورهای جهان صادر شده است.

این بیانیه می‌افزاید؛ با گذشت 34 سال از صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورت و اهمیت وحدت مسلمانان و کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیشتر نمایان شده است.

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان این بیانیه با گرامیداشت روز جهانی قدس، با پیروی از منویات امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری همگام و همراه با ملت مسلمان و هوشیار کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس فعالانه و پرشور شرکت کرده و از اقشار مختلف مردم استان برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می‌کند.

انتهای پیام/79001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول