اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر:

روز قدس، نقطه عطف رهایی از چنگال ستمگران است / اعلام مسیر راهپیمایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر روز قدس را روز نقطه عطف رهایی مظلومان از چنگال ستمگران عنوان کرد.

روز قدس، نقطه عطف رهایی از چنگال ستمگران است / اعلام مسیر راهپیمایی

حجت‌الاسلام محمدصادق انصاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر بیان داشت: قدس متعلق به همه مسلمانان است و که با تدبیر حکیمانه حضرت امام(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس خروشی در بین مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در دفاع از ملت فلسطین ایجاد کرده است.

وی افزود: این روز که روز برائت از استکبار جهانی است نقطه‌ عطفی برای رهایی مظلومان از چنگال ستمگران بوده و حساسیت شرکت در این راهپیمایی امسال بیشتر از سال‌های گذشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر  تصریح کرد: بیداری اسلامی در منطقه و بحران‌های کشورهای سوریه، مصر و لبنان و اوج نهضت‌های آزادیخواهی در کشورهای اسلامی، حساسیت شرکت در این راهپیمایی را دوچندان کرده و خروش مسلمانان خشم استکبار و اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز داشت: مسلمانان باید با تأسی به امیرمؤمنان(ع) در دفاع از مظلومان و دشمنی با ستمگران، پشت و پناهی برای ملت مظلوم فلسطین باشند.

انصاریان ادامه داد: مردم ایران در این روز با ندای الله اکبر و فریادهای کوبنده خود بر ضد استکبار یک بار دیگر ثابت کنند که مردم فلسطین تنها نیستند.

وی بیان کرد: اردوگاه کفر جهانی به دنبال تفرقه میان ملت‌های مسلمان است و با تجاوز به خاک کشورها و مداخله در امور داخلی آنها می‌خواهد  پایگاه کفر خود را در سراسر کشورهای اسلامی حفظ کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه مردم شهرستان ملایر نیز همچون حماسه‌های گذشته در روز قدس حماسه‌ دیگری را خلق خواهند کرد افزود: مردم ملایر تحت ولای فرامین رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: مسیر راهپیمایی ملایر که از ساعت  11:30 صبح فردا آغاز می‌شود از مقابل شهرداری به سمت میدان شهدا و میدان امام حسین (ع) و به سمت مصلای بزرگ حضرت ابوالفضل(ع) ملایر ادامه خواهد داشت.

انصاریان خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام آزادیخواه خواهد بود.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول