اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز قدس حماسه‌آفرینی می‌کنند

نماینده بویراحمد و دنا با بیان این‌که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حماسه‌ها صف اولی هستند، گفت: مردم این استان در روز قدس حماسه‌آفرینی می‌کنند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز قدس حماسه‌آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در پیامی که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج ارسال شده از مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا برای حضور پرشور در روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده است.

در قسمتی از این پیام آمده است: روز قدس یادآور فریاد بلند بزرگمرد تاریخ ایران حضرت امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.

نام‌گذاری روز قدس در واقع فریاد عدالت خواهی و آرمان خواهی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف از دست غارتگران و چپاولگران دوران است.

روز قدس در سال 92 با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌ای متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی اسلام گردند.

ایستادگی و مقاومت حزب‌الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از جریان مقاومت، زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادیخواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخته و پایه‌های این رژیم جعلی را به لرزه درآورده و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخته است.

اینجانب از عموم امت روزه‌دار، خداجو و مومن کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهرستان‌های بویراحمد و دنا دعوت می‌نمایم که همصدا و همپای دیگر هموطنان با لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و به تبعیت از منویات و فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ندای حمایت و اعلام همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین، حزب‌الله لبنان و کشورهای خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی سر داده و مراتب انزجار و خشم خود را از اشغال بیت‌المقدس و قدس شریف توسط صهیونیسم و امپریالیسم غاصب به گوش جهانیان برسانند.

(فان حزب ا… هم الغالبون)

غلام محمد زارعی

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/2571/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول