اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس

روز قدس ریشه در اعماق مردم جهان دارد/ راه اسلام‌خواهی با تحریم منحرف نمی‌شود

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیامی با درخواست از حضور گسترده مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند که روز قدس ریشه در اعماق مردم جهان دارد.

روز قدس ریشه در اعماق مردم جهان دارد/ راه اسلام‌خواهی با تحریم منحرف نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت الله نورالله طبرسی و سید علی اکبر طاهایی در پیامی به مناسبت روز قدس اظهار داشتند: روز جهانی قدس، روز تجلی اراده ملت‌ها برای آزادی، روز نوید رهایی از ستم، روز غیرت، عزت، کرامت و عدالت است.

در ادامه این پیام تصریح شده است: روز جهانی قدس، روز اثبات عشق است، روز نمایش عقیده و فریاد و روز جهاد و پیکار است، این روز مقدس، تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت قهرمان و مظلومی است که با تکیه بر اراده پولادین خویش فریاد رسای خود را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.

در ادامه این پیام تاکید شد: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی، هوشمندی و درایت و بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ حضرت امام خمینی (ره) به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

در ادامه این پیام یادآور شد: اینک که سه دهه از ابتکار دینی، سیاسی امام (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و ایجاد جریانی مردمی برای حمایت از فلسطین می‌گذرد و  این روز بزرگ و خجسته عالمگیر شد و ریشه در اعماق وجود مسلمانان دوانید.

مسئولان ارشد مازندران در ادامه خاطرنشان کردند: در حالی که دشمنان قسم‌خورده اسلام و فتنه‌گران زخم خورده مانند همیشه در تکاپو هستند تا بین صفوف فشرده مردم حزب‌الله و پیرو روح‌الله شکاف ایجاد کنند و در تحقق آرمان الهی آزادی قدس خلل ایجاد کنند، همه ‌ساله حضور مؤمنانه و آگاهانه مردم انقلابی در راهپیمایی عظیم قدس، توطئه فتنه‌گران را به فضل الهی نقش بر آب ساخته و آنان را دچار ندامت و یأس کرده است.

 طبرسی و طاهایی در ادامه با درخواست از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند: مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آزادی قدس شریف را فریاد بزنند.

در ادامه این پیام تاکید شد: مردم با حضور گسترده خود نشان می‌دهند، تحریم‌های اعمال شده از جانب دشمن بر ملت ایران تاثیر ندارد و راه اسلام‌خواهی مردم با تحریم و تهدید منحرف نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد: رجای واثق داریم که مردم هشیار، متعهد و ولایت مدار مازندران مانند گذشته، همراه و هم‌صدا با تمام آزادگان جهان و دوشادوش ملت مسلمان و سربلند ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی عظیم روز قدس با تجدید میثاق با آرمان‌های بزرگ آن پیر فرزانه، فریاد آزادی قدس را به گوش جهانیان  می‌رسانند و جلوه‌ای دیگر از ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارند و حمایت مجدد خود را از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌کنند.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول