اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز قدس صورت می‌گیرد

حضور کودکان شیرازی در ایستگاه فرهنگی مقاومت

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از برپایی ایستگاه فرهنگی مقاومت در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

حضور کودکان شیرازی در ایستگاه فرهنگی مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی با اشاره به اقدامات این سازمان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در روز جهانی قدس با برپایی ایستگاه فرهنگی با عنوان «مقاومت» در کنار شهروندان شیرازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: «لحظه‌ای با قرآن، عمری با قرآن» همراه با کتابت آیات وحی، ایستگاه گریم کودکان، مسابقه نقاشی با موضوع شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان و تفالی با شهدا را از جمله برنامه‌هایی است که در این ایستگاه اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز افزود: طراحی کاریکاتور با موضوع مقاومت، اجرای زنده نقاشی با موضوع پایداری و مقاومت روی بوم با حضور هنرمندان، برپایی نمایشگاه کتاب و مشاوره مذهبی و خانوادگی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایستگاه اجرا می‌شود.

سقاچی با اشاره به رهنمود حکیمانه و خردمندانه امام راحل (ره) در نامگذاری روز قدس، دفاع از انسان‌های زیر سلطه ظالمان را وظیفه تمام مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: حضور ملت غیور ایران در کنار ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد چرا که حمایت از مردم فلسطین فقط مربوط به یک سرزمین نیست.

انتهای پیام/2448/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول