اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس:

روز قدس اعتقاد مشترک تمام ملت‌های مسلمان جهان است

معاون فرماندار بیجار گفت: روز قدس اعتقاد مشترک ملت‌های مسلمان و روز پیوند تمامی مسلمین و آزادیخواهان جهان است.

روز قدس اعتقاد مشترک تمام ملت‌های مسلمان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یکی از موضوعات بنیادی نظام و بزرگداشت آن وظیفه هر مسلمان است.

وی با بیان اینکه روز قدس یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است بیان کرد: روز قدس یکی از نقاط عطفی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با تدبیر امام راحل(ره) در میان ملت‌های مسلمان نهادینه شد و جای گرفت و زنده نگه داشتن آن وظیفه ملت‌های اسلامی است.

امین‌پور تصریح کرد: روز قدس به دلیل همدردی و همنوایی با ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و بیدادگری صهیونیست‌ها نامگذاری شده و همه ساله این روز توسط ملت‌ها و دولت‌های اسلامی گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه حداقل کاری که می‌توان به عنوان ملت اسلامی برای قدس و سرزمین فلسطین انجام دهیم شرکت در راهپیمایی است، خاطرنشان کرد: امید است ملت‌های ‌مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب نشان داده و به رژیم غاصب صهیونیست نشان دهند همواره پشتیبان آرمان‌های اسلام هستند.

وی با اشاره به درایت امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس گفت: این درایت خرمندانه امام خمینی (ره) سبب شد تا ملت‌ها متوجه ستم‌ها و بیدادگری‌های رژیم غاصب اسرائیل شوند.

معاون فرماندار بیجار در پایان  با بیان اینکه روز قدس ،روز پیوند همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است بار دیگر بر شرکت گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه هماهنگی‌ها و تدابیر لازم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان بیجار در دستور کار قرار گرفته شد و عنوان شد که مراسم راهپیمایی از ساعت 30/10 صبح از میدان شهید رحمانی آغاز و پس از طی مسیر مشخص شده در میدان آیت‌الله فاضل گروسی تجمع نهایی و قرائت بیانیه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول