اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان به مناسبت روز قدس

روز قدس بزرگ‌ترین اعتراض جهان اسلام به مسئله فلسطین است

عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در پیامی ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس از این روز به عنوان بزرگترین اعتراض جهان اسلام به مساله فلسطین یاد کرده است.

روز قدس بزرگ‌ترین اعتراض جهان اسلام به مسئله فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه ضمن تاکید بر حضور حماسی ملت بزرگ و روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین آمده است: همزمان با جمعه آخر ماه مبارک رمضان که به فرمایش معمار بزرگ انقلاب اسلامی روز قدس نامگذاری شده است، ملت غیور و شجاع ایران اسلامی همنوا با دیگر ملت های آزاده و مسلمان راهپیمایی روز قدس را با عزت و اقتدار برگزار خواهند کرد و با ابزار انزجار و نفرت از رژیم اشتغالگر قدس، اسرائیل غاصب، بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف تاکید خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: بی شک این راهپیمایی با شکوه تجدید میثاق دوباره ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه با حضرت امام خمینی(ره) و میعادی با ملت فلسطین است که پیروزی نزدیک است و مقاومت آزادگان جهان سربلند خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: مرزبانان خوزستان نیز در این روز بزرگ دوشادوش مردم عزیز استان در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله) پرشوتر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور معنی‌دار و آگاهانه خود را به اثبات رسانده و بانگ رسای مظلومیت مردم فلسطین و نابودی رژیم سفاک صهیونیست را فریاد خواهند زد.

در این بیانیه تاکید شده است، ملت آزاده ایران با وحدت و همدلی و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا مشت محکمی بر دهان اشغالگران قدس و یاوه گویان مستکبر خواهند زد و بار دیگر عزم مردم انقلابی ایران اسلامی را در استکبار ستیزی و آزادی جویی به تصویر خواهند کشید.

انتهای پیام/72008/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول