اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌بیانیه فرهنگیان ‌کرمان‌ به مناسبت روز قدس

فریاد «القدس لنا»‌‌ خواب سردمداران صهیونیست را پریشان می‌کند‌

‌‌سال‌ها است که فریاد «القدس لنا»‌ مردم مظلوم فلسطین‌، خواب سردمداران صهیونیست را پریشان می‌کند.

فریاد «القدس لنا»‌‌ خواب سردمداران صهیونیست را پریشان می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) آمده است: روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف مشخص شود و ملت‌های مستضعف باید در مقابل مستکبران اعلام وجود کنند. ‌

در این بیانیه عنوان شده است: سال‌ها از اشغال قدس شریف توسط صهیونیست‌های جنایتکار که پایه‌های حکومت خود را بر شانه‌های زخمی بیت‌المقدس استوار کرده‌ می‌گذرد، بیش از نیم قرن است که غرب تلاش می‌کند رژیم مجعول صهیونیستی را با تکیه بر ارتشی مجهز سرپا نگه دارد و سال‌ها است که فریاد «القدس لنا»‌ مردم مظلوم فلسطین‌، خواب سردمداران صهیونیست را پریشان می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید:‌ طی این سال‌ها بسیاری از حکومت‌های حامی صهیونیست سعی کرده‌اند که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما اگر مجاهدت‌های جمهوری اسلامی و ایستادگی ملت فهیم ایران نبود، فریاد مظلومیت قدس در گلو می‌ماند و به گوش جهانیان نمی‌رسید.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران نه تنها مدافع فلسطین بلکه الگوی تمام‌ آزادی‌خواهان جهان شده و امروز شاهد بیداری اسلامی کشورهای منطقه هستیم.

در این بیانیه تصریح شده است: فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان به فضل خداوند و با پیروی از آرمان‌های امام راحل (ره) و تأسی از فرامین مقام معظم رهبری‌، با بصیرتی ولایتمدارانه‌، باشکوه‌تر از قبل، یکپارچه و متحد، همپای تمام‌ مسلمانان جهان‌ برای آزادی بیت‌المقدس و فلسطین مظلوم از دستان پلید حکومت صهیونیستی‌ در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و به استکبار جهانی نشان می‌دهند که فلسطین زنده است و به زودی آزادی قدس شریف را جشن می‌گیرند.

‌انتهای پیام/2446/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول