اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت امام جمعه موقت قزوین برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

رژیم صهیونیستی مرکز تولید بحران در خاورمیانه است

امام جمعه موقت قزوین ضمن دعوت مردم این استان به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس رژیم صهیونیستی را مرکز تولید بحران در منطقه خاورمیانه دانست.

رژیم صهیونیستی مرکز تولید بحران در خاورمیانه است

حجت‌الاسلام محمد حسن باریک‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچنین دعوت مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: با توجه به بیداری اسلامی که در منطقه صورت گرفته و مردم این کشورها به حرکت خود ادامه می‌دهند و مرکز فتنه رژیم صهیونیستی است حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس امسال معنای دیگری می‌تواند داشته باشد.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: همه ملت‌های مسلمان به ویژه ملت‌های به پا خواسته دشمن اصلی خودشان را این رژیم جعلی صهیونیستی می‌دانند و هیچ گاه دشمنی اسرائیل را فراموش نکرده و همیشه از مکر و حیله آنها غفلت نکرده و نخواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه به نقش رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه فلسطین اشاره و یادآور شد: امروز اسرائیل این غده سرطانی در منطقه با اعلام موجودیت و تداومش در منطقه دست به هر جنایتی علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین می‌زند و از هر گونه جنایتی در این خصوص واهمه‌ای ندارد.

باریک‌بین ضمن تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) و وصیت آن حضرت به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) تصریح کرد: ملت مسلمان و به ویژه دوستداران اهل بیت که از فرهنگ غنی تشیع بهره‌مند است درسی از حضرت امام علی(ع) گرفتند و آنها را به اصل اساسی دفاع از مظلوم دعوت کردند.

وی تأکید کرد: حضرت علی (ع) به دو فرزندش و به همه انسان‌های وارسته وصیت ‌کرده‌اند که هرگز مظلومی یا فقیری را که از آنها درخواست کمک می‌کند رد نکرده و هر ظالمی با هر مظلوم دشمنی می‌کند یار و یاور مظلوم باشند.

امام جمعه موقت قزوین در خاتمه با دعوت همه ملت ایران به خصوص مردم ولایت‌مدار استان قزوین برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: از همه هم استان‌های عزیز دعوت می‌کنم که در راهپیمایی روز قدس به حضور گسترده و با شکوه خود یک بار دیگر حماسه سیاسی دیگری در این استان شهید پرور و ولایت‌مدار رقم بزنیم.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول