اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شهرداری قم به مناسبت روز قدس

روز قدس فریاد آزادی و عزت اسلام در دنیا طنین‌انداز می‌شود

شهرداری قم با دعوت از عموم ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: در روز قدس فریاد آزادی و عزت اسلام در دنیا طنین‌انداز می‌شود.

روز قدس فریاد آزادی و عزت اسلام در دنیا طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه شهرداری قم آمده است: شهرداری قم در راستای لبیک به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) از ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی و به‌ویژه شهر مقدس قم دعوت می‌کند تا با حضوری پرشور و دشمن ‌شکن در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران، فریاد حق‌طلبی و آزادى فلسطین و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صیهونیست و اسرائیل جنایتکار بار دیگر به گوش سردمداران و ابرقدرت‌های شرق و غرب برسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: قطره قطره خون شهدای اسلام امروز فریادِ مسلمانی سر می‌دهد. آسمان، امروز از نور اسلام خواهی لبریز است و سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان در جای جای جهان دودمان ستم ظالمان و ستمگران را بر باد می‌دهد.

در این بیانیه اضافه شده است: اکنون و در این برهه‌ از زمان که در جای جای جهان، در فلسطین، بحرین، تونس، یمن و در دیگر ممالک شاهد زورگویی و ظلم ظالمان به مردم مسلمان که تنها به جرم اسلام و مسلمانی، پناه خود را از دست داده‌اند و چشم امید به هم کیشان هم آیین‌های خود دارند، در روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل، روز جهانی مقابله با زور و زر و تزویر بار دیگر دست در دست هم فریاد آزادی و عزت اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

در این بیانیه تصریح شده است: هر روز صدای کریه بلندگوهای دفاع از حقوق بشر و حمایت از صلح و امنیت جهانی فضای ذهن‌ها را پر می‌کند ولی ملت مسلمان در روز جهانی قدس، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را چنان خروشان سر می‌دهند که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دروغ ابرقدرت‌ها باقی نماند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ماه تمرین پاکی و بندگی، امت اسلامی ضمن حضور همه جانبه در راهپیمایی دست به دعا بر می‌دارند و از خدا می‌خواهند که روشن‌ترین صبح عالم را طالع کند و بر این شب‌های تار و ظلمانی مُهر پایان بزند و راه ستمکاری و جنایت استعمارگران و ظالمان را بربندد و منجی مهربانمان را برساند. امروز دل‌های پاک مسلمانانِ روزه‌دار در نمازی خالصانه و نورانی از خدا می‌خواهند که «اللّهُّمَ اَصْلْح کُلَّ فاسِدٍ مِن اُمُورِ الْمُسْلِمین».

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول