اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آمادگی مردم و سازمان‌های زنجان برای راهپیمایی روز قدس

مردم و سازمان‌های مختلف استان زنجان خود را برای راهپیمایی بزرگ روز قدس آماده می‌کنند.

آمادگی مردم و سازمان‌های زنجان برای راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) نامگذاری شده است که مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز، پیام انقلاب اسلامی و حمایت از قدس شریف را به گوش جهانیان می‌رسانند.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس آن هم با زبان روزه، نشان می‌دهد که اندیشه امام خمینی(ره) بر دل و جان مردم مسلمان نقش بسته و مشارکت آنها برای آزادی فلسطین نیز سال به سال بیشتر می‌شود.

روز قدس یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و روز ایستادگی مستضعفین در برابر مستکبران است.

روز قدس در حال حاضر در دنیا و در بین کشورهای مسلمان جایگاه خود را یافته است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و به تبع آن مردم استان زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی این روز حاضر می‌شوند.

مردم استان زنجان در روز قدس نیز با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی بار دیگر بصیرت ستودنی خود را به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

مردم مومن و روزه‌دار استان زنجان در روز جهانی قدس پرشورتر از سال‌های قبل شرکت خواهند کرد و اقدامات این رژیم جعلی صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین اشغالی را با اقتدار تمام محکوم می‌کنند.

 روز قدس روز خار در چشم دشمنان اسلام است و این روز امسال در زنجان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد تا بار دیگر دسیسه دشمنان خنثی شود‌.

روز قدس از یادگاران امام خمینی (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین‎افکن شد و مسیر مبارزه‌ بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‏‎یافتگان خواهد بود.

مردم و سازمان‌های مختلف استان زنجان نیز آمادگی خود را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس اعلام کرده‌اند.

گفتنی است، سازمان‌های مختلف و دست‌اندرکار با صدور اعلامیه‌های جداگانه‌ای بر لزوم برگزاری و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کرده‌اند.

راهنمایی و رانندگی، شهرداری، استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه، بسیج، اتحادیه اسلامی دانش‌آموزی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه سازمان‌های استان برای برپایی روز قدس با حضور گسترده مردم اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است، مردم استان زنجان نیز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و مبدع این حرکت مقدس و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهدای ایران اسلامی، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان می‌دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است، مردم استان زنجان همپای مردم سراسر جهان در خلق حماسه دیگری حاضر می‌شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همچون سال‌های گذشته نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردم استان زنجان در طول مسیر راهپیمایی اقدام می‌کند.

گفتنی است، راهپیمایی شهر زنجان از ساعت 10.30 از میدان قائم زنجان آغاز می‌شود و پس از اقامه نماز جمعه این مراسم به پایان می‌رسد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم استان زنجان برای حضور باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرده است.

روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

روز قدس روز یادآوری مظلومیت انسان‌هایی که قربانی اغراض شیطانی نظام سلطه شدند و هنوز نیز در راه دفاع از عقیده و سرزمین و آرمانشان به خون می‌غلتند، است.

در آستانه‌ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان زنجان همگام با آحاد مردم شریف و روزه‌دار یک بار دیگر فریاد عدالت‌خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و حمایت قاطع از جبهه مقاومت و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد که همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و با ستمگران می‌جنگند.

انتهای پیام/73003/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول