اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای عسلویه مشخص شد

در نشست مسئولان، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای عسلویه مشخص شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای عسلویه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرماندار عسلویه شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی روز جهانی قدس با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) اظهار داشت: حضرت امام علی (ع) نماد و اسوه عدالت و حق است که تمسک و پیروی از آموزه‌های این ابرمرد تاریخ از ضروریات است تا تمامی مفاهیم باطل و دریافت‌های غلط از مجموعه‌های دینی که توسط دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را دارند برطرف کنند.

مجید محمودی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری چشمگیر باید داشته باشند افزود: به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی قدس روز زنده نگه داشتن بیت‌المقدس است و به نوعی دفاع از دستاوردهای نماینده مسلمین و حفاظت از برادران اهل سنت در آن نقطه از جهان است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: در مناطق سنی‌نشین برادران اهل سنت همیشه باید پیشرو باشند و در راستای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی(ص) امیدواریم با حضور گسترده برادران اهل سنت تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان خنثی شود.

محمودی تصریح کرد: روز قدس فلسفه وجودی دیگری که دارد اتحاد و وحدت بین مسلمین است که بر همه واجب است این وحدت و انسجام بین مذاهب حفظ و باید با تلاش‌های خود ارزش نظام جمهوری اسلامی را به بدخواهان و دشمنان قسم خورده این آب و خاک ثابت کنیم و همچنین کاری صورت پذیرد که برازنده این شهرستان باشد

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: در برهه‌ای از زمان قرار گرفتیم که راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع عرصه دفاع از دستاوردهای مردم منطقه خواهد بود و امیدواریم مردم منطقه در ممالک خود به سلطه پایدار برسند.

در پایان این جلسه مسیرهای راهپیمایی عسلویه، نخل تقی، بیدخون و بخش چاه مبارک  اعلام شد.

بر این اساس در شهرعسلویه مراسم راهپیمایی بعد از نماز جمعه از محل مصلی نماز جمعه تا انتهای مسیر منتهی به ساختمان آتش نشانی برگزار می‌شود.

در شهر نخل تقی بعد از نماز جمعه از محل مسجد جامع تا انتهای مسیر منتهی به بانک صادرات و در بیدخون نیز  راس ساعت 9 صبح از حسینیه یادگار امام خمینی(ره) تا مسجد امام علی(ع) انجام می‌شود.

همچنین در بخش چاه مبارک نیز راهپیمایی روز جهانی قدس بعد از نماز جمعه از محل مسجد جامع تا انتهای مسیر منتهی به ساختمان بخشداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول