اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

وحشت استکبار از هیبت ایران در روز قدس به وضوح نمایان خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در روز قدس، روز مرگ خود را به چشم خواهد دید و وحشت استکبار از هیبت ایران در روز قدس به وضوح نمایان خواهد شد.

وحشت استکبار از هیبت ایران در روز قدس به وضوح نمایان خواهد شد

حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس وحشت را در دل استکبار نهاده و تخم هراس را بر دل این ایادی کفر پاشیدند.

وی با یادآوری اینکه ملت آزادیخواه ایران هیچگاه در قبال گردن‌کشی‌های غرب سر تعظیم فرود نیاورده است، خاطرنشان کرد: گر چه امروز غرب با هوچی‌گری می‌خواهد خود را کدخدای جهان نشان دهد، اما تمام اینها جز حبابی بر روی آب نیست و هر روز که می‌گذرد، افول غرب را بیشتر از پیش شاهد می‌شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر در روز قدس حمایت همه جانبه خود از فلسطین مظلوم را نشان خواهند داد، یادآور شد: هر قدمی که امروز ما برای آزادی قدس شریف برمی‌داریم، همچون عبادت و جهادی بزرگ محسوب می‌شود و برادران فلسطینی ما نباید خود را در پهنه جهان تنها احساس کنند.

ستوده با یادآوری اینکه مردم ما همه ساله با راهپیمایی‌های متعدد غول استکبار را بر زمین می‌زنند، گفت: هیبتی که غرب از خود به نمایش گذاشته، هیبتی توخالی بیش نیست و اسرائیل و آمریکا امروز باید بدانند که سست‌تر از خانه عنکبوت هستند و ریزش آنها حتمی و قطعی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: ملت ما هیچ‌گاه مردمان ستمدیده جهان را تنها نگذاشته‌اند و این بار نیز اثبات خواهند کرد که روز قدس روزی بزرگ برای اسلام و مسلمین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان تصریح کرد: راهپیمایی این روز باشکوه نشان خواهد داد که رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر از ایام گذشته در باتلاق نیستی فرو می‌رود و به صلاح ابرقدرت‌های جهان است تا دست از این خونخواهی و خونریزی بردارند.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول