اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

روز قدس، روز عزت مسلمین و ذلت صهیونیست‌ها است

فرماندار بیجار گفت: روز قدس نقطه اشتراک مسلمانان جهان و کانون مشترک اعلام انزجار آنان از رژیم منحوس صهیونیستی است.

روز قدس، روز عزت مسلمین و ذلت صهیونیست‌ها است

حمدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، با بیان اهمیت روز قدس اظهار کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان اسلام است و باید برای حمایت از قدس و سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل تلاش جهانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دولت غاصب و مجهول صهیونیست محکوم به فنای ابدی است گفت: با بیداری اسلامی و تیزهوشی مسلمانان و گرامیداشت روز قدس بار دیگر لرزه‌ای بر پیکره پوشالی رژیم غاصب صهیونیست خواهند انداخت.

وی بر همدلی و اتحاد ملل مسلمان تأکید کرد و گفت: اگر ملل اسلامی به خود بیایند و اتحاد میانشان را افزایش دهند رژیم غاصب با وجود حمایت آمریکا و ایادی استکباری‌اش قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

وی با بیان اینکه روز قدس  روز سرنوشت ساز و مهمی برای جهان اسلام است، تصریح کرد: همه مسلمین سرتاسر جهان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس اهمیت این روز بزرگ را به اثبات خواهند رساند.

وی اضافه کردند: تحولات اخیر در کشورهای مسلمان و خیزش‌های اسلامی نتیجه همین راهپیمایی‌ها و اتحاد مسلمین در برابر مستکبران و ظالمان بوده است.

کریمی با بیان اینکه روز قدس به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است، اظهار داشت: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست، چرا که این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است.

روز قدس، روز ترویج و انتقال تفکر ضد صهیونیسم است

کریمی با اشاره به نقش و جایگاه روز قدس در تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: روز قدس در واقع ترویج و انتقال تفکر ضد صهیونیسم است که باید با نهایت هوشمندی از این فرصت بهره‌وری کرد.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس که خود سبب ساز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است، امسال به جهت بیداری اسلامی باشکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.

فرماندار بیجار بیان کرد: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد.

وی با بیان اینکه دنیای اسلام باید با تکیه بر مشترکات خود، دست رژیم صهیونیستی غاصب را از سرزمین‌های مسلمانان کوتاه کند از روز جهانی قدس به عنوان روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی یاد کرد.

کریمی به اهمیت برگزاری مراسم روز قدس اشاره و تصریح کرد: مردم مسلمان اگر دل در گرو اسلام و مقدسات آن دارند شرکت در راپیمایی قدس را بر تمامی امور ارجحیت داده  و به جهانیان اعلام خواهند کرد که فلسطین و قدس  متعلق به تمامی بشریت است.

فرماندار بیجار با بیان اینکه هر چه استکبار سخت‌گیری‌ها و ایجاد مشکل را برای ملل مسلمان فزون‌تر کند، مردم و مسئولان بیشتر به هم نزدیک می‌شوند، اضافه کرد: مردم شهرستان بیجار از جمله کسانی هستند که همواره و در سه دهه اخیر دوش به دوش امام خود و مسئولان، سیاست‌های انقلاب و نظام را پشتیبانی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان بیجار امسال همچون سنوات گذشته با شرکت در راهپیمایی روز قدس ارادت خود را به امام راحل و اهدافش و پایبندی و ارزش نهادن به دستورت اسلام و مسلمین نشان خواهند داد.

انتهای پیام/79015/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول