اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

کید استکبار در روز قدس به خودشان باز خواهد گشت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: کید و نیرنگی که استکبار برای جهان اسلام در سر می‌پروراند، در روز قدس به خودشان باز خواهد گشت.

کید استکبار در روز قدس به خودشان باز خواهد گشت

حجت‌الاسلام وحدت مشهوری نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: استکبار با ابهت توخالی که برای خود علم کرده است، می‌خواهد رعب در دل ملت‌ها بیفکند، اما باید بداند این نیرنگ دیر یا زود به خودش باز خواهد گشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) روز قدس را از الطاف خداوندی و هدیه بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به جهان اعلام کرد و افزود: جهان اسلام امروز در برابر استکبار دیگر نباید سر تعظیم فرود‌ آورد و ملت‌های آزادیخواه باید با عدل و منطق به سمت رهایی از یوغ استکبار حرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز اسلام‌خواهی تمام جهان را فرا گرفته است، یادآور شد: روز قدس، روز دفاع از ارزش‌های اسلام و ملت‌های آزادیخواه است و مردم فلسطین امسال نیز در روز قدس خروش رهایی از زنجیر استکبار را باید سر دهند.

مشهوری نظری ملت ایران را همواره یاوری بزرگ برای مظلومان و ستمدیدگان جهان اعلام کرد و گفت: هر چه که از استکبار و ایادی آنها در جهان مشاهده می‌کنیم، همه شر و فتنه است و ملت‌های جهان باید این فتنه‌ها را در نطفه خفه کنند.

این مسئول تصریح کرد: مردم ما امسال نیز در روز قدس شعار خود را که شعار تمام ملت‌های جهان است، بار دیگر فریاد خواهند زد که رژیم صهیونیستی باید ملت مظلوم فلسطین را به حال خود رها کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان داشت: اسرائیل غاصب باید از سرزمین فلسطین خارج شود و اگر می‌خواهد بیش از این رسوا نشود، چاره‌ای جز ترک این کشور ندارد.

مشهوری نظری تاکید کرد: ما از همه ملت می‌خواهیم در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کرده و به سیل خروشان جریان آزادیخواهان بپیوندند.

وی ادامه داد: اسرائیل امسال نیز با مشاهده خروش عظیم ملت‌های جهان پستی و ذلت را به چشم خود خواهد دید و امروز مشاهده می‌کنیم هر قدر بر اسلام‌خواهان و آزادی طلبان افزوده می‌شود، به همان میزان بر خفت استکبار و رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در پایان از همه ملت‌های آزادیخواه خواست تا در برابر این خونریزی‌ها سکوت نکرده و ملت مظلوم فلسطین را با راهپیمایی‌های عظیم خود یاری کنند.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول