اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

روز قدس روز مبارزه با ظلم و تعدی در تمام عالم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: مبارزه با اسرائیل در حقیقت مبارزه با غاصب بودن، چپاولگری و ظلم و تعدی به مردمی است که هیچ پناهگاهی ندارند.

روز قدس روز مبارزه با ظلم و تعدی در تمام عالم است

حجت‏الاسلام والمسلمین داوود ضمیررضوانی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی است و مطابق آنچه در روایات اسلامی آمده، فلسفه روزه آن است تا به فکر نیازمندان و فقرا باشیم.

وی گفت: شاید یکی از علل ابتکار امام خمینی(ره) در تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین، آن بود که در این ماه با تحمل گرسنگی و تشنگی و ارتباط با قرآن، بیشتر به فکر دیگران هستیم.

ضمیررضوانی به حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) اشاره کرد که فرمودند: «اگر کسی ندای فریادخواهی و استغاثه مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد، مسلمان نیست».

وی تصریح کرد: انسان وقتی ایمانش کامل است که به فکر همه مردم جهان به خصوص مظلومان و مسلمانان باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: امروز تکلیف همه ما برابر مسلمانانی که در سراسر عالم مورد ظلم و ستم قرار می‏گیرند، کاملاً روشن و مشخص است.

وی ادامه داد: نماد اصلی ظلم‏ها و ستم‏های روا داشته شده بر مسلمانان در سرزمین اشغالی فلسطین است و مبارزه با اسرائیل در حقیقت مبارزه به غاصب بودن، چپاولگری و ظلم و تعدی به مردمی بوده که هیچ پناهگاهی ندارند.

ضمیررضوانی خاطرنشان کرد: امروز ثمره و نتیجه این نامگذاری هوشمندانه امام راحل را به عینه شاهد و ناظر هستیم.

وی بیان داشت: امروز جنوب لبنان از دست اسرائیل غاصب آزاد شده، مردم غزه برابر اسرائیل بدون ترس و وحشت به پا می‏خیزند و این غده سرطانی برای نجات خود به تروریست‏های سوریه کمک می‏کند تا با مشغول کردن آنان به جنگ داخلی، به تقویت خود بپردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: مسلمانان جهان باید به هوش باشند تا از دستورات دین مبین اسلام مبنی بر اتحاد و انسجام پیروی داشته و با خودداری از کینه، عداوت و خودخواهی مقابل دشمن واحد به پیروزی برسند و تا آزادی کامل قدس شریف از پای ننشینند.

انتهای پیام/2568/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول