اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی است

فرماندار سمنان گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تکلیف شرعی، ملی و سیاسی است.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان سمنان تشکیل شد.

فرماندار سمنان در این جلسه ضمن اشاره به شرایط کنونی حاکم بر جهان اسلام و فتنه‏ افکنی مستکبران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل در حوادث سوریه و مصر، انزجار جهان اسلام اعم از شیعه و سنی از اقدامات مذبوحانه اسرائیل و آمریکا را بسیار مهم دانست.

حسن سعدالدین گفت: اقدام جهانی بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در نام‏گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و برپایی هرچه باشکوه‏تر راهپیمایی روز قدس توسط مسلمانان جهان، در راستای حمایت از مردم فلسطین به دعوت از امام راحل از امت اسلامی، ضربه سنگینی به اسرائیل و آمریکا بود.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی، دشمنان را هر ساله در موضع ضعف قرار داده و سیاست‏های تجاوزگرانه آنان را در این روز به چالش می‏کشد و روز قدس در حقیقت روز همبستگی جهان اسلام در برابر اسرائیل و آمریکاست.

فرماندار سمنان ادامه داد: حمایت از مردم فلسطین تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی است.

وی تصریح کرد: در 11 تیرماه امسال بار دیگر مردم ولایت‏‏‏مدار شهرستان سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشان خواهند داد که همچنان به آرمان‏های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پایبند بوده و در مسیر ولایت حرکت می‏کنند و وظیفه مسئولان فراهم ‏سازی بستر حضور اقشار مختلف مردم در روز جهانی قدس است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه به اهمیت روز قدس در جهان اشاره و خواستار مشارکت همه دستگاه‏ها در برگزاری هر چه باشکوه‏تر این روز در شهرستان شد.

حجت‏ الاسلام والمسلمین حسین ذوالفقاری اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان سمنان از میدان امام رضا (ع) در ضلع شمالی بلوار به سمت مصلا در ساعت 11 صبح روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول