اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

آزادی قدس را با انحلال رژیم صهیونیستی جشن می‌گیریم

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: ما آزادی قدس شریف را با انحلال و امحلال رژیم غاصب صهیونیستی در آینده نزدیک جشن خواهیم گرفت چرا که این رژیم امروز به حالت احتضار افتاده است.

آزادی قدس را با انحلال رژیم صهیونیستی جشن می‌گیریم

عظیم دشتی در آستانه روز قدس در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: عظمت و صلابتی که امروز جهان اسلام در سایه وحدت و همدلی بیشتر پیدا کرده است به یک کابوس مرگبار برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده چرا که آنها حیات خود را در سایه این وحدت و همدلی رو به فنا و نابودی می‌بینند.

وی با پاسداشت عظمت و جایگاه شخصیتی و روحی امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس خاطرنشان کرد: آن حضرت ظرفیت و شایستگی و لیاقت امت اسلامی را واقعاً به عینه مشاهده می‌کرد و در آن امیدوار بود که روز قدس را نامگذاری کرد تا امت اسلامی در یک اتحاد و یکپارچگی روزی سرود جشن و شعف آزادی قدس شریف را سر داده و بینی تمام مستکبران و شیاطین روزگار را به خاک بمالد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با یادآوری اینکه امروز در آزادی قدس شریف به معنای واقعی به یک اتحاد و همدلی دیگر نیاز داریم، گفت: در حالی که رژیم صهیونیستی امروز آشفته‌تر از همیشه و پریشان احوال‌تر از هر روزگار دیگر تنها چشم به کمک و لابی آمریکا و برخی یغماگران منطقه‌ای دارد به معنای واقعی به دریوزگی افتاده است و به نظر می‌رسد عمر این رژیم جعلی و تاریخ مصرف آن دیگر به پایان رسیده است.

دشتی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس روز تجلی واقعی آرمان‌خواهی و ظلم‌ستیزی امت اسلامی در برابر فزون‌طلبی نظام‌های بیگانه است، یادآور شد: ما امسال نیز این روز بزرگ را به روز اعلام انزجار از ابلیس‌های روزگار تبدیل خواهیم کرد چرا که امت اسلامی و مستضعفان جهان اسلام چشم انتظار روزی هستند تا قدس شرف آزاد شده و به آغوش اسلام بازگردد.

این مسئول سخن امام راحل (ره) را در تبیین اهمیت روز قدس یادآور شد و ادامه داد: در این روز به معنای واقعی تفاوت بین متعهدان و منافقان و مومنان و شیطان صفتان روزگار مشخص می‌شود چرا که به نظر می‌رسد از این روز بیداری و آگاهی امت اسلامی بسیاری از کشورهای منطقه نیز در حول و هراس هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با محکومیت حرکت اخیر اتحادیه اروپا در ترویست خطاب کردن حزب‌الله لبنان افزود:‌ حزب‌الله لبنان نه تنها تروریست نیست بلکه یک گروه مجاهد فی سبیل‌الله است که در راه دفاع از آرمان‌های اسلام حاضر است تمام هستی و دستاوردهای خود را نیز تقدیم کند تا اصل اسلام و آرمان متعالی آن زنده بماند.

دشتی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در حالی که غرب سعی می‌کند خود را حامی و طرفدار گروه‌های آزاد‌اندیش و دموکرات توصیف کند اما با پناه دادن به گروه‌های تروریستی واقعی و جلادان روزگار در حقیقت آبروی خود را برده است و به جای خطاب کردن حزب‌الله لبنان به عنوان گروه تروریستی باید رژیم صهیونیستی را تروریست نامید که همیشه در‌صدد توطئه، مکر و حیله در قلب عالم اسلام است.

انتهای پیام/62004/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول