اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

حضور مردم اهواز در روز قدس پرشورتر از گذشته خواهد بود

فرماندار اهواز حضور مردم این شهر در راهپیمایی روز قدس را پرشورتر از گذشته بیان کرد.

حضور مردم اهواز در روز قدس پرشورتر از گذشته خواهد بود

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال مردم اهواز پرشور‌تر از گذشته شرکت می‌کنند.

وی افزود: مردم ما نشان دادند در تمام صحنه‌های انقلاب حضور فعالی دارند و هرگاه ولایت امر به حضور مردم تاکید داشته باشند این حضور پر رنگ‌تر می‌شود.

رئیس شورای اداری اهواز تاکید کرد: هر‌گاه مردم احساس کردند که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضورشان لازم است حضوری بسیار گسترده داشته‌اند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در جهان اسلام افتاده و انقلاب‌های به وجود آمده در بحرین، مصر و کشورهای دیگر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پرشور‌تر از گذشته باشد.

فرماندار اهواز در ادامه به بیان برخی اقدامات انجام شده توسط کشورهای عربی پرداخت و افزود: پس از تحولات به وجود آمده در کشورهای عربی و بیداری اسلامی، مشاهده می‌کنیم که سران عرب خیانت‌هایی به جهان اسلام می‌کنند.

به گفته فدعمی، ما می‌بینیم که سران برخی کشورهای عربی پس از بیداری اسلامی به اسرائیل نزدیک‌تر شده‌اند که این به ضرر خود آنهاست.

وی با بیان اینکه قطعا مردم ما در روز قدس حضور چشم گیری خواهند داشت افزود: در دمای 50 درجه به خیابان‌ها می‌آیند و فریادهای مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

رئیس شورای اداری اهواز خاطرنشان کرد: نه روزه بودن و نه گرمای شدید هوا، مانع از حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستانی به ویژه مردم اهواز در راهپیمایی روز قدس نخواهد شد.

انتهای پیام/72010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول