اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز قدس مطالبه عمومی مسلمانان جهان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس مطالبه و درخواست عمومی همه مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف است.

روز قدس مطالبه عمومی مسلمانان جهان است

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس از یادگاران امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع قدس مسئله مشترک همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است، خاطرنشان کرد: باید این روز به مطالبه و درخواست عمومی برای همه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان روز قدس را عامل وحدت همه مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: این روز عاملی برای برطرف‌کننده اختلافات مسلمانان است.

وی با اشاره به اقدامات رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی و ایادی آن در فلسطین افزود: اختلاف‌اندازی در بین مسلمانان از برنامه‌های استکبار محسوب می‌شود.

حسینی با بیان اینکه تاکیدات امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری در برگزاری راهپیمایی همواره تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس مظهر اتحاد، یکپارچگی و قدرت مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به افزایش فشارهای استکبار علیه مقاومت اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال برای محکوم کردن اقدامات استکبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بیداری اسلامی صورت گرفته در جهان نیز بر اهمیت راهپیمایی روز قدس می‌افزاید، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا و اثبات نوکری این اتحادیه به استکبار یادآور شد: قرار دادن حزب‌الله لبنان در گروه تروریست‌ها اقدامی ناشایست از سوی این اتحادیه محسوب می‌شود.

حسینی با بیان اینکه فراگیر شدن بیداری اسلامی بر اهمیت راهپیمایی روز قدس می‌افزاید، افزود: روز قدس روز همدلی، همبستگی و وحدت بین مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان جهان با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: محکومیت اقدامات ددمنشانه استکبار بر اهمیت این روز می‌افزاید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان نیز همپای سایر مسلمانان جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، افزود:‌ راهپیمایی مردم زنجان از ساعت 10.30 از میدان قائم زنجان آغاز می‌شود.

وی اشاره به اینکه مردم پس از عبور از خیابان رهبری در مصلی خاتم‌الأنبیای زنجان حضور می‌یابند، افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، نماینده ولی فقیه در امور افغانستان است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در طول مسیر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعبیه می‌شود، افزود: این راهپیمایی در همه مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

حسینی از برگزاری ایستگاه نقاشی، خیمه نماز و مسابقات مختلف خبر داد و افزود: آخرین جمعه ماه رمضان روز حمایت از فلسطین مظلوم است.

انتهای پیام/73003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول