اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اشغالگران قدس همچنان از آرمانخواهی فلسطینیان در هراس هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اشغالگران قدس همچنان با خفت و خواری از آرمانخواهی مردم مظلوم فلسطین در هراس و نگرانی هستند و برای همیشه روز قدس برای آنها یک کابوس مرگبار است.

اشغالگران قدس همچنان از آرمانخواهی فلسطینیان در هراس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آیین با شکوه راهپیمایی روز قدس در اردبیل اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیسم سال‌هاست که با تشکیل یک حکومت نفرت‌آمیز قلب جهان اسلام را دچار التهاب کرده است که برای از بین بردن این جرثومه فساد و تباهی به یک قیام و نهضت عظیم عالم اسلام نیاز داریم تا برای همیشه این رژیم جعلی و مستبد از روی زمین و تاریخ بشریت برداشته شده و به بایگانی تاریخ سپرده شود.

وی با بیان اینکه امسال روز قدس از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که تلاش گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی براندازی دولت مردمی سوریه، ایجاد اختلاف شدید در مصر و همچنین به انحراف کشیدن نهضت‌های آزادی‌بخش در منطقه است، تصریح کرد: حرکت نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریست خواندن حزب‌الله نیز بر این اهمیت و حساسیت افزوده است که امیدواریم روز قدس امسال میدان وحدت، پایگاه انسجام و شکوه همدلی‌ها باشد.

ستوده با یادآوری اینکه همچنان جبهه استکباری از وحدت و همدلی امت اسلامی در هراس و نگرانی است، چرا که این وحدت می‌تواند تودهنی بزرگی به آرمان ذلیلانه آنها باشد، خاطر نشان کرد: مسلمانان باید با حفظ همدلی، وحدت و تلاش برای پایان دادن به اختلافات، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

این مسئول اضافه کرد: امروز تک تک امت اسلامی وظیفه دارند با بصیرت اجازه ندهند توطئه‌ای در جهان اسلام رخ دهد و یا عده‌ای بخواهند در میدان عمل امت اسلامی بازی خطرناکی به راه اندازند.

وی بیان کرد: ملت ایران در روز قدس خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسم را برملا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند بیش از این امت اسلامی و مسلمانان مظلوم در دست صهیونیسم و رفتارهای وحشیانه آمریکایی،‌ اسرائیلی گرفتار آیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان سخنان خود گفت: ‌ایستادگی و مقاومت حزب‌الله لبنان، حماس و جهان اسلامی در برابر فزون‌طلبی رژیم صهیونیستی خود زمینه‌ساز پیروزی و توفیقات بیشمار است که از یک سو زمینه بیداری اسلامی و خروش امت‌ها را به دنبال دارد و از سوی دیگر پایه‌های این رژیم جعلی را به لرزه در انداخته است.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول