اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان سمنان:

راهپیمایی روز قدس فرصتی جهانی برای اعلام انزجاز از جنایات مستکبران است

معاون فرماندار شهرستان سمنان گفت: راهپیمایی روز قدس فرصتی جهانی برای اعلام انزجاز از جنایات و سیاست‏های ددمنشانه مستکبران جهان علیه مسلمانان و به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب است.

راهپیمایی روز قدس فرصتی جهانی برای اعلام انزجاز از جنایات مستکبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، جلسه هماهنگی تبلیغات و اطلاع‏ رسانی و جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در محل فرمانداری تشکیل شد.

معاون فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به دعوت از امت بزرگ اسلام برای حضور در این راهپیمایی پرداخت.

حسن اقوامی‏ پناه افزود: روز قدس از سوی بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل نامگذاری شد و در شهرستان سمنان، ساعت 11 صبح روز جمعه این مراسم برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به حوادث اخیر جهان اسلام و توطئه‏ های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، راهپیمایی روز قدس فرصتی جهانی جهت اعلام انزجار از جنایات و سیاست‏های ددمنشانه مستکبران جهان علیه مسلمانان و به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب است.

معاون فرماندار شهرستان سمنان، خواستار حضور اقشار مختلف مردم در روز قدس در شهرستان سمنان شد.

اقوامی‏پناه ادامه داد: بخش دیگری از تحقق حماسه سیاسی در سال 92 برگزاری هر چه باشکوه‏تر راهپیمایی روز جهانی قدس است.

علیرضا نوچه‏‏ناسار، مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان نیز در این جلسه گفت: ایران اسلامی به عنوان پرچم‏دار اجرای منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در جهان همواره در صدر حملات دشمنان است.

وی تصریح کرد: تلاش دشمن به ویژه در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، کمرنگ نشان دادن حضور مردم و سانسور اخبار این روز مهم در جهان اسلام است و این امر وظیفه دستگاه‏های اجرایی را در بسترسازی لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سنگین ‏تر می‏کند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان ادامه داد: مردم شریف شهرستان سمنان با حضور خود در راهپیمایی 11 مرداد ماه، پایبندی‏شان را به آرمان‏های امام راحل و اجرای منویات معظم رهبری بار دیگر به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول