اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان خبر داد

فعالیت 40 کارگاه آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌ای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان گفت: 40 کارگاه مختلف در چهار مرکز شهرستان زنجان، خدمات آموزشی مختلفی به کارآموزان ارائه می‌دهند.

فعالیت 40 کارگاه آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌ای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین پازکی ظهر امروز در مراسمی به مناسبت هفته مهارت با تبریک روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: در شهرستان زنجان چهار مرکز فنی و حرفه‌ای مشغول فعالیت است.

وی، هدف از خدمات مراکز فنی و حرفه‌ای را ارائه آموزش برای کارجویان، دانشجویان و افراد شاغل دانست و افزود: مرکز الزهرای زنجان ویژه خواهران خدمات و دوره‌های مختلفی به کارآموزان و علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان اضافه کرد: همچنین مرکز شماره 12 در دانشگاه زنجان آموزش‌های مختلفی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف کارجویان شهری و روستایی و داوطلبان مهارت‌آموزی برای ارتقای سطح علمی خود در دوره‌های فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

پازکی با تأکید بر اینکه 40 کارگاه مختلف در چهار مرکز شهرستان زنجان خدمات آموزشی مختلفی ارائه می‌دهند، اذعان داشت: بیشترین تعداد کارگاه‌ها در مرکز شهید مفتح زنجان قرار دارد.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای زنجان در حوزه‌های مختلف ثابت شهری و روستایی و در صنایع مختلف فعال است، تصریح کرد: در شرکت ایران ترانسفو زنجان بر اساس نیاز کارخانه خدمات مختلف آموزشی به کارکنان ارائه می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان اضافه کرد: همچنین در شرکت سرب و روی زنجان نیز فنی و حرفه‌ای کارگاه آموزشی برای کارکنان این شرکت اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی ویژه‌‌ای در حوزه‌ علمیه زنجان برای دانشجویان طلاب و خانواده آنها در نظر گرفته شده است.

پازکی با تأکید بر اینکه فنی و حرفه‌ای دوره‌های مختلفی در زندان برگزار می‌کند، متذکر شد: برگزاری این دوره‌ها منجر به آموزش، اشتغال‌زایی و درآمدزایی زندانیان خواهد شد.

وی ادامه داد: 30 حرفه مختلف در زندان زنجان برای زندانیان در حال آموزش است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان، حرفه استاد شاگردی را جزو یکی از سیاست‌های پیش روی سازمان اعلام کرد و اظهار داشت: در این حرفه بحث به کارگیری شاگردان در مغازه‌ها و کارگاه‌ها مطرح می‌شود.

وی تأکید کرد: به کارآموزان این دوره‌ها نیز گواهی مهارت داده می‌شود و کارآموزان می‌توانند از تسهیلات ویژه سازمان استفاده کنند.

پازکی به عملکرد سازمان فنی و حرفه‌ای در سال‌جاری در بحث آموزش نفرات اشاره کرد و گفت: در سازمان به 2 هزار و 500 نفر ساعت با یک‌هزار و 300 نفر ساعت آموزش داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌جاری تعهد سازمان برای آموزش 12 هزار نفر است، تصریح کرد: در چند ماه گذشته 7 هزار نفر ساعت آموزش داده شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان ادامه داد: این تعداد در قالب 600 دوره آموزشی خدمات مختلفی شامل صنعت، آموزش و کشاورزی و... را از سازمان دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول