اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

سهمیه فنی و حرفه‌ای برای اشتغالزایی 108 درصد تحقق یافته است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: سهمیه فنی و حرفه‌ای برای اشتغالزایی در یک سال گذشته بیش از 108 درصد افزایش یافته است.

سهمیه فنی و حرفه‌ای برای اشتغالزایی 108 درصد تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری عصر امروز در دیدار مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای با استاندار اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته 9 میلیون و 595 هزار و 418 نفر به ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای استان دیده‌اند.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در 26 مرکز فنی و حرفه‌ای و 204 آموزشگاه آزاد به داوطلبان ارائه شده است.

صفری خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری دو میلیون و 654 هزار و 43 نفر به ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای استان ارائه شده است.

این مسئول اضافه کرد: از مجموع تعهدات آموزش امسال تاکنون 35 درصد محقق شده است.

وی تعداد کل آموزشگاه‌های آزاد در استان را 253 آموزشگاه عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد آموزشگاه‌ها 204 مورد فعال و 49 مورد دیگر غیر فعال می‌باشد که برای فعال کردن این آموزشگاه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

صفری با اشاره به سهمیه اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای استان در سال 91 بیان کرد: سهمیه فنی و حرفه‌ای برای اشتغالزایی در سال گذشته 550 نفر بوده که با 108 درصد تحقق برای 590 نفر اشتغالزایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی دانشگاه علمی – کاربردی بین‌المللی در پارس‌آباد و کسب رتبه چهارم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مسابقات جهانی مهارت که در کشور آلمان با حضور 65 کشور جهان برگزار شده بود، خبر داد.

وی با یادآوری اینکه بیش از 178 برنامه عملیاتی برای رسیدن به نقطه تعالی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تدوین شده است، گفت: این برنامه‌ها برای توسعه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای و همچنین تقویت بنیه مهارتی نیروی انسانی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/62004/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول