اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال صورت گرفت

صدور الکترونیکی کارت‌های مربیگری مربیان آموزشگاه‌های آزاد فنی‌ و‌ حرفه‌ای اصفهان

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان گفت: از ابتدای امسال تمام کارت‌های مربیگری مربیان فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان به صورت الکترونیکی صادر شده است.

صدور الکترونیکی کارت‌های مربیگری مربیان آموزشگاه‌های آزاد فنی‌ و‌ حرفه‌ای اصفهان

‌آذر ترابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در کنار مراکز دولتی در راستای افزایش و ارتقای سطح مهارتی افراد فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: چرا که توسعه مهارت‌آموزی به منظور فراهم شدن بستر‌های اشتغال یکی از نیاز‌های اساسی جامعه امروز محسوب می‌شود.

وی به فعالیت یک‌هزار و 102 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: هر ساله درصد بالایی از افراد متقاضی شرکت در دوره‌های مهارتی زیر پوشش رشته‌های ارائه شده در این آموزشگاه‌ها قرار می‌گیرند.

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به نحوه صدور  کارت‌های مربیگری برای مربیان فعال در این آموزشگاه‌ها تصریح کرد: در گذشته کارت‌های مربیگری این مربیان به صورت دستی صادر شده است، اما در حال حاضر این اداره در راستای توسعه فعالیت‌های الکترونیکی حرکت می‌کند.

ترابی تاکید کرد: از ابتدای امسال تمام کارت‌های مربیگری مربیان فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع فنی و حرفه‌ای صادر شده است.

وی با اشاره به مزایای صدور کارت‌های الکترونیکی این افراد به صورت الکترونیکی اضافه کرد: با استفاده از این روش بانک اطلاعاتی قوی و جامعی از مدیران و مربیان فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان تهیه می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول