اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد

مناسب‌سازی فضای شهری زنجان برای معلولان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از مناسب‌سازی فضای شهری ویژه معلولان خبر داد.

مناسب‌سازی فضای شهری زنجان برای معلولان

عباسعلی خلدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 17 هزار معلول زیر پوشش بهزیستی استان زنجان بوده و از خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

با اشاره به اینکه مناسب‌سازی فضای شهری یکی از مهم‌ترین اقدامات بهزیستی در حمایت از معلولان است، اضافه کرد: تاکنون در راستای مناسب‌سازی فضاهای شهری اقدامات بسیاری توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با شهرداری زنجان افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده تاکنون 24 هزار متر مربع از فضای شهری زنجانی برای عبور و مرور معلولان مناسب‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی فضای شهری نیازمند فرهنگ‌سازی است، تصریح کرد: انجام اقدامات فرهنگی به عنوان زیربنایی برای مناسب‌سازی فضای شهری محسوب می‌شود.

خلدی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون تعداد زیادی از بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی استان زنجان مناسب‌سازی شده است، اضافه کرد: اقدامات مناسب‌سازی به منظور حضور پررنگ‌تر معلولان در اجتماع صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به همکاری مطلوب شهرداری زنجان در راستای مناسب‌سازی فضای شهری اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده در سال‌جاری و سال گذشته نسبت به سال‌های قبل از آن رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی،‌ گفت: هدف از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی ارائه راهنمایی لازم به مراجعان، ارجاع مراجعان به مراکز تابعه سازمان (توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی) و ارجاع افراد به مرکز مداخله در بحرانهای فردی، خانوادگی و اجتماعی (اورژانس اجتماعی) است.

انتهای پیام/73005/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول