اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کاشان خبر داد

انجام 53 فعالیت تخصصی برای مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از در دستور کار قرار گرفتن 53 فعالیت تخصصی و 114 ریز فعالیت برای مددجویان تحت پوشش این اداره خبر داد.

انجام 53 فعالیت تخصصی برای مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امین عسگری جمعه شب در آیین ضیافت مهر مددجویان تحت پوشش بهزیستی کاشان در مجتمع طلائیه این شهرستان اظهار داشت: بهزیستی برای این تعداد حجم فعالیت برای مددجویان زیر پوشش خود نیاز به مساعدت و همکاری مردم خیر شهرستان کاشان دارد.

وی، تقارن هفته بهزیستی با ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا را از الطاف خداوند برای خانواده بزرگ بهزیستی قلمداد و خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این هفته در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت مهر همراه با ضیافت افطاری یکی از فعالیت‌های این نهاد به شمار می‌رود که در هفته بهزیستی برای معلولان مددجوی ذهنی، بدسرپرست، شبانه‌روزی و ورزشکاران معلول با حضور مسئولان و خیرین شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با اشاره به ورود به سال 34 فعالیت بهزیستی تصریح کرد: بهزیستی بدون کوچکترین توقعی و با تمام توان و با هر بهانه‌ای به دنبال خدمات‌رسانی به مددجویان تحت پوشش است.

به گفته وی، معلولان و زنان سرپرست خانوار ، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، افراد بی‌بضاعت و محرومان اجتماع، جامعه هدف بهزیستی در امر خدمات‌رسانی محسوب می‌شوند.

عسگری با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه محرومان میراث‌داران انقلاب هستند بیان داشت: بر این اساس توجه جدی بهزیستی به محرومان و قشر آسیب‌پذیر جامعه معطوف شده تا با همراهی خیرین بتوان در راستای یاری رساندن به این قشر گام‌های بلندتری برداشت.

در ابتدای این مراسم رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان با بیان بخشی از فضلیت‌های ثواب صلوات عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر روزه‌داری یکی از دستورات مستحبی که بر آن تأکید فراوانی شده است صلوات بر پیامبر اکرم(ص) است.

علی فلاح با اشاره به ثواب صلوات در ماه مبارک رمضان و به ویژه در شب و روز جمعه گفت: شیخ عباس قمی می‌فرماید یک‌هزار صلوات در روز جمعه مستحب است و ثواب هر صلوات در روز جمعه ماه مبارک رمضان قابل شمارش نیست.

ضیافت مهر مددجویان تحت پوشش بهزیستی توسط بهزیستی کاشان با حضور مسئولان شهرستان کاشان، مسئولان اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مددجویان معلول ذهنی و افراد بدسرپرست، ورزشکاران معلول همراه با اجرای موسیقی گروه نابینای «تیام»، نمایش و شعرخوانی در مجتمع طلائیه کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول