اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‏های مردمی بهزیستی استان سمنان خبر داد

واگذاری 304 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی در سمنان

معاون مشارکت‏های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: در سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور، 304 واحد مسکونی به مددجویان در سمنان، ایوانکی و گرمسار واگذار شد.

واگذاری 304 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حسین نوحی گفت: از این واحدها، 216 واحد در سمنان، 48 واحد در ایوانکی و 40 واحد مسکونی در گرمسار به مددجویان واگذار شد.

معاون مشارکت‏های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به ثبت‏ نام دو هزار و 33 نفر در سامانه مسکن مددجویان بهزیستی در استان سمنان افزود: از ابتدای آغاز نهضت مسکن، یک هزار و 413 واحد به مددجویان استان سمنان تحویل داده شده است.

نوحی از کسب رتبه اول اداره کل بهزیستی استان سمنان در تهیه، ساخت و تحویل مسکن مددجویان در کشور خبر داد.

معاون مشارکت‏های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان اضافه کرد: 316 واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در دامغان و شاهرود در حال ساخت بوده و افزایش قیمت‏ها تحویل واحدها را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه از 10 تا 40 میلیون ریال از سهم آورده مددجویان برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان از سوی بهزیستی تأمین می‌شود، اظهار داشت: بهزیستی در تأمین انشعاب آب، برق و گاز نیز از نظر مالی کمک‌حال مددجویان است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول